• سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ -
  • 16 April 2024

  • سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ -
  • 16 April 2024
مدیرعامل شرکت گاز کرمان خبر داد

جزییات محدودیت عرضه گاز به صنایع بزرگ کرمان

مدیرعامل شرکت گاز کرمان با بیان اینکه در بخش صنعت با محدودیت تامین گاز مواجه هستیم گفت: صنایع بزرگ این استان مانند فولاد و سیمان در مصرف گاز با محدودیت مواجه شده‌اند و این محدودیت فعلا ادامه دارد...

منوچهر فلاح افزود: این محدودیت طبق بخشنامه اعلامی سراسری است تا در نیاز مصرف مردم در بخش خانگی به گاز، اختلال و مشکلی بوجود نیاید.
وی تصریح کرد: با وجود تداوم سرما در کرمان طی روزهای اخیر، جریان گاز در سراسر شبکه این استان برقرار مانده و هیچگونه کمبود یا قطعی نیز در بخش خانگی نداشته ایم.
مدیرعامل شرکت گاز کرمان تاکید کرد: با تلاش همکاران در شرکت گاز حتی در مناطق سردسیر و کوهستانی استان مانند بردسیر از جمله بخش لاله‌زار در این شهرستان نیز تامین گاز در جریان است و خوشبختانه کمبودی در این زمینه نداریم.
وی همچنین با اشاره به افزایش نرخ گاز بهای برخی مشترکان تاکید کرد: مشترکانی که در مصرف صرفه جویی داشته اند و طبق الگو، گاز مصرف کرده اند، هیچ افزایشی در قبوض خود نداشتند و تنها برای کسانی که جزو مشترکان پرمصرف بودند به صورت پلکانی و طبق تعرفه ابلاغی افزایش بها در قبضشان درج شده است.
فلاح ادامه داد: مشترکان حتما مصرف گاز خود را مدیریت کنند و دمای محیط خانه را بین ۱۸ تا ۲۱ درجه حفظ کنند؛ همچنین با خاموش کردن وسائل پرمصرف و اضافی از بالا رفتن میزان مصرف و هزینه جلوگیری کنند.
به گزارش ایرنا،وی بیان کرد: مصرف گاز برای بخش اداری نیز به صورت مستمر پایش می شود و در صورت بالا رفتن مصرف اخطار می گیرند که اگر الگو را رعایت نکنند، گاز آنها قطع می شود.
به گزارش ایرنا، گازرسانی از طریق شبکه از سال ۷۲ در کرمان آغاز شده و اینک ۷۶ شهر و یک هزار و ۶۶۴ روستای این استان به شبکه گاز متصل هستند.
لینک کوتاه خبر: https://eghtesadkerman.ir/6440
اخبار مرتبط
نظرات شما