• پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ -
  • 25 April 2024

  • پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ -
  • 25 April 2024
پیشنهاد شده توسط اوکی اکسچنج؛

۵ مورد از بهترین کتاب های ارز دیجیتال

چه آماده باشید چه نباشید، فناوری‌ ارزهای دیجیتال و بلاک چین، تاثیر فزاینده‌ای بر بازارهای مالی دارند و بدون شک، کنجکاوی سرمایه‌گذاران زیادی را در سراسر جهان برانگیخته‌اند. در این مقاله قصد داریم به معرفی ۵ مورد از بهترین کتاب های ارز دیجیتال بپردازیم...

کاربرانی که می‌خواهند به تریدرهایی حرفه ای در بازار فروش و خرید ارز دیجیتال تبدیل شوند، الزامی است که کار خود را با مطالعه کتاب های نویسندگانی حاذق در این زمینه شروع کنند؛ در ادامه بنابر گزارش اوکی اکسچنج به معرفی بهترین کتاب های ارز دیجیتال می پردازیم.
خوشبختانه مطالب این کتابها، به خوبی نوشته شده است و برای همه سطوح (در راستای درک مالی) از یادگیری اصول بلاک چین گرفته تا موضوعات فنی‌تر، با رعایت سهل فهم تنظیم شده است.
در این مقاله قصد داریم به معرفی 5 مورد از بهترین کتاب های ارز دیجیتال بپردازیم. بنابراین، اگر شما هم علاقه دارید که در راستای افزایش دانش و مهارت خود در بازارهای مالی علی الخصوص بازار ارزهای دیجیتال قدم بردارید، تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.
کتاب‌های ارزهای دیجیتال برای تبدیل شدن به یک سرمایه‌گذار حرفه‌ای
پیش از اینکه به معرفی کتاب های ارزهای دیجیتال بپردازیم، ذکر این نکته الزامی است که برای تبحر در هر زمینه ای، علاوه بر کسب دانش، کسب تجربه نیز الزامی می باشد. با توجه به این موضوع، کتاب های ارزهای دیجیتال را معرفی می نماییم.
۱. کتاب مبانی بیت کوین و بلاک چین توسط آنتونی لوئیس
در کتاب مبانی بیت کوین و بلاک چین، آنتونی لوئیس مقدمه ای عالی برای رمزنگاری ارائه می دهد و به خوانندگان کمک می کند تا درکد کنند چرا بیت کوین (BTC) و به طور کلی ارزهای دیجیتال ارزشمند هستند.
همچنین لوئیس در این کتاب از تاریخچه پول و نحوه عملکرد سیستم بانکی صحبت می کند. کتاب مبانی بیت کوین و بلاک چین اصول اولیه بلاک چین را به گونه ای توضیح می دهد که به راحتی می توانید جز به جز ساختار آن را درک کنید. این کتاب شامل چیستی بلاک چین، نحوه عملکرد آن و چرایی اهمیت آن است.
علاوه بر این، آنتونی لوئیس در مورد ریسک های سرمایه گذاری در ارز دیجیتال، شناسایی روش های کلاهبرداری، معاملات ارزهای دیجیتال، کیف پول ارز دیجیتال و قوانین و مقررات سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال نیز صحبت می کند.
۲. کتاب تسلط بر بیت کوین
طبق گفته Rosencrance، کتاب تسلط بر بیت کوین، رمزنگاری فنی و دانش لازم برای مشارکت در "اینترنت پول" را فراهم می کند.
آندریاس آنتونوپولوس به عنوان یکی از برترین متخصصان بیت کوین و بلاک چین در جهان شناخته می شود. او سه کسب‌ و کار بیت‌کوین را تاسیس کرده و در هیئت‌های مشاوره چندین استارت‌آپ بیت‌کوین خدمت می‌کند.
کتاب برنامه نویسی بلاک چین باز توصیفی از بیت کوین را ارائه می دهد که به برای کاربران تازه کار، مدیران تجاری و سرمایه گذاران تاثیرات بسزایی دارد. یکی دیگر از بخش های مفید این کتاب، عملکرد بیت کوین و ارزهای دیجیتال را برای مهندسان، توسعه دهندگان، سیستم ها و معماران نرم افزار توضیح می دهد.
آنتونوپولوس در این کتاب شبکه غیرمتمرکز بیت کوین، معماری همتا به همتا (P2P)، چرخه حیات تراکنش و اصول امنیتی را توصیف می کند. او کلیدها، آدرس‌ها و کیف پول‌ها را توضیح می‌دهد و داستان‌های کاربران را در توضیح مفاهیم فنی کلیدی به اشتراک می‌گذارد.
۳. کتاب مبانی بلاک چین
مقدمه ای غیر فنی در 25 مرحله توسط دانیل درشر
دانیل درشر در کتاب مبانی بلاک چین، متخصص بانکداری، رویکردی ساده را برای توصیف فناوری بلاک چین در 25 مرحله بدون تکیه بر کد برنامه، فرمول های ریاضی یا اصطلاحات دیگر ارائه می دهد.
او اهمیت آشنایی با دستگاه ها، کلان داده و اتوماسیون را در تجارت امنیت الکترونیکی به اشتراک می گذارد.
کتاب مبانی بلاک چین تأثیر بالقوه اصطلاحات بلاک چین بر سیستم مالی را توضیح می دهد و خوانندگان بینش هایی در مورد اینکه چرا بلاک چین مورد نیاز است و کجا می تواند مشکلات را حل کند، به دست خواهند آورد. نقطه قوت آن در توضیح جنبه های فنی بلاک چین و نقش آن در برنامه های کاربردی مرتبط با تجارت است.
۴. میلیاردرهای بیت کوین نوشته بن مزریچ
میلیاردرهای بیت کوین داستان واقعی دوقلوهای Winklevoss را پس از تسویه حساب سهام فیس بوک با مارک زاکربرگ و جایگاه آنها در تاریخ ارزهای دیجیتال روایت می کنند.
Wallet این داستان را در مورد اینکه چگونه Winkelvosses تلاش ناموفق برای تبدیل شدن به سرمایه گذار خطرپذیر قبل از یادگیری ایده جدیدی به نام رمز ارز را توصیه می کند. در نوامبر 2017، دوقلوهای Winkelvoss اولین میلیاردرهای بیت کوین شدند.
Wallet این کتاب را به عنوان یک کتاب رمزنگاری ساده توصیف می کند، و اگر می خواهید کمی بیشتر در مورد آنچه در روزهای اولیه ارزهای دیجیتال اتفاق افتاده است بدانید، این کتاب برای شماست.
۵. کتاب بلاک چین و آینده همه چیز نوشته مایکل جی کیسی و پل ویگنا
مایکل کیسی و پل ویگنا پتانسیل بلاک چین برای بازگرداندن کنترل شخصی بر داده‌ها، دارایی‌ها و هویت افراد را توضیح می‌دهند.
کیسی و ویگنا برای این کتاب نوشتند که "کلاهبرداری از کارت اعتباری یک واقعیت است. بسیاری از «سیستم‌های قدیمی» که زمانی طراحی شده بودند تا زندگی ما را آسان‌تر کنند و اقتصاد ما را کارآمدتر کنند، دیگر نمی‌توانند این کار را انجام دهند. با این حال، راهی برای عبور از همه اینها وجود دارد - نوع جدیدی از سیستم عامل با پتانسیل ایجاد انقلاب در بخش های وسیعی از اقتصاد ما: یعنی بلاک چین."
جمع بندی
کتاب‌های بسیاری وجود دارند که می‌توانند در مسیر سرمایه گذاری صحیح در بازار پر نوسان رمز ارزها به شما کمک کنند. اما باید بدانید که تنها مطالعه چند کتابی که در این مقاله به آن‌ها اشاره کردیم کافی نیست و باید با تحقیقات و تحلیل های جامعی که در زمینه قیمت ارز دیجیتال انجام می دهید، دانش و مهارت خود را گسترش دهید.
لینک کوتاه خبر: https://eghtesadkerman.ir/7543
اخبار مرتبط
نظرات شما