printlogo


تنها دو خانه بوم‌گردی در بم فعال است؛
دست انداز بانکی پیش روی ۷۰ پرونده بوم گردی بم
دست انداز بانکی پیش روی ۷۰ پرونده بوم گردی بم
کد خبر: 10025
رئیس کمیته گردشگری دفتر اتاق کرمان در شرق استان در نشست کارگروه گردشگری شهرستان بم در منطقه ویژه اقتصادی ارگ جدید گفت: ۷۰ پرونده برای احداث خانه بوم گردی در شرق استان کرمان به مرحله تسهیلات بانکی رسیده اند اما متاسفانه به دلیل دست اندازهای بانکی نتوانسته اند پرونده خود را تکمیل و از تسهیلات لازم استفاده کنند...
یوسف سجادی، با اشاره به وجود تنها دو خانه بوم گردی فعال در بم افزود: کمیته گردشگری دفتر بم این امکان را دارد که تک تک پرونده ها را به صورت موردی پیگیری و برای حل مشکلات آنها اقدامات لازم را انجام دهد.
وی ادامه داد: تعداد خانه های بوم گردی در بم بسیار کم است که با وجود خانه باغ بودن بخش عمده ای از شهرستان بم، امکان تبدیل آن ها به خانه بوم گردی وجود دارد. سجادی خاطرنشان کرد: در نمایشگاه بین المللی گردشگری که بهمن ماه امسال در تهران برگزار می شود، شب اول این نمایشگاه به معرفی ظرفیت های گردشگری شرق استان کرمان پرداخته خواهد شد. رئیس کمیته گردشگری دفتر اتاق کرمان در شرق استان افزود: با وجود داشتن چهار اثر ثبت جهانی در بم متاسفانه عرضه ما با وجود تقاضای بسیار زیاد کم است و باید برای دیده شدن بیشتر ظرفیت های گردشگری در بم زیرساخت های لازم تکمیل و یا ایجاد شود.
لینک مطلب: http://eghtesadkerman.ir/News/item/10025