printlogo


در یک سال گذشته انجام شد؛
رفع ۸۰ نقطه حادثه‌خیز استان کرمان
رفع ۸۰ نقطه حادثه‌خیز استان کرمان
کد خبر: 10192
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمان با اشاره به آغاز طرح زمستانه راهداری اظهار کرد: نزدیک به ۳۰۰۰ میلیارد تومان اعتبار راهداری استان کرمان است که طی یک سال گذشته ۴۵۰ کیلومتر روکش آسفالت، ۸۰۰ کیلومتر آسفالت حفاظتی و احداث ۲۶۰ دهانه احداث پل احداث شده است...
احسان عراقی زاده در جلسه شورای اداری استان کرمان با اشاره به تاکید وزارت راه و شهرسازی بر رفع ۳۵ نقطه حادثه‌خیز بیان کرد: طی یک سال گذشته رفع ۸۰ نقطه حادثه‌خیز در شمال و جنوب استان کرمان با اعتباری بالغ بر ۲۲۰۰ میلیارد تومان به صورت امانی انجام شده است.
وی افزود:از زمان آغاز پروژه تقاطع دهبکری ۲۲ سال زمان می‌گذرد که نقطه حادثه‌خیزی است و انشاءالله تا پایان امسال به بهره‌برداری خواهد رسید.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمان با اشاره به تعمیر ۱۶۰ پل کوچک و بزرگ در سطح استان از سال گذشته تاکنون اظهار کرد: ۲۰۰ کیلومتر اجرای شیار لرزاننده حاشیه جاده‌ها، نصب نرده حفاظ پل، خط کشی جاده‌ها و ... از دیگر اقدامات راهداری در یک سال اخیر است.
وی در بخش دیگری از سخنانش بیان کرد: استان کرمان رتبه دوم حمل و نقل کالا و رتبه سوم حمل مسافر در کشور را دارد و سالیانه بیش از ۲۶۰ کیلومتر اجرای راه‌های روستایی را داریم.
به گزارش ایسنا،عراقی زاده با اشاره به فعال بودن قریب به ۲۰۵ سامانه دوربین هوشمند در جاده‌های استان کرمان بیان کرد: ۲۳ هزار کیلومتر راه اصلی، فرعی و روستائی در استان کرمان داریم.
لینک مطلب: http://eghtesadkerman.ir/News/item/10192