printlogo


در سومین روز از رویداد «کرمان آیدکس» امضا شد؛
تفاهم نامه همکاری شهرداری کرمان و ملی مس
تفاهم نامه همکاری شهرداری کرمان و ملی مس
کد خبر: 11169
تفاهم‌نامۀ سرمایه‌گذاری مشترک «شهرداری کرمان» و «شرکت ملی صنایع مس ایران» به‌منظور احداث مجتمع نمایشگاهی و کارگاهی مس ایران، در حاشیۀ رویداد «کرمان آیدکس» به امضا رسید...
در حاشیۀ برگزاری سومین روز از رویداد «کرمان آیدکس»، تفاهم‌نامۀ سرمایه‌گذاری مشترک شهرداری کرمان و شرکت ملی صنایع مس ایران به‌منظور احداث مجتمع نمایشگاهی و کارگاهی مس ایران، با هدف تهیۀ مقدمات قرارداد مشارکت فی‌مابین شهرداری کرمان و شرکت ملی صنایع مس ایران به‌عنوان سرمایه‌گذار، به امضای «محسن تویسرکانی راوری»، شهردار کرمان و «حسین مدرس خیابانی»، مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران، رسید.
لازم به ذکر است، موضوع این تفاهم‌نامه عبارت است از مشارکت طرفین در تأمین زمین به مساحت تقریبی 16هزار متر مربع در مجاورت مسجد «امام خمینی(ره)»، اخذ کلیه مجوزها، گواهی‌ها و مصوبات مورد نیاز برای اجرای پروژه، تهیه طرح شهرسازی و سایر خدمات مهندسین مشاور، تامین مالی و اجرای طرح ساماندهی و بهسازی فضای ضلع شرقی و جنوبی مسجد «امام خمینی(ره)» به‌منظور ایجاد محور توسعه در بافت تاریخی و بهره‌برداری مشارکتی طرفین و عموم شهروندان از این فضا جهت معرفی زنجیره تولید شرکت ملی مس ایران در راستای توسعه فضای گردشگری و مراکز نوآوری شهر کرمان.
همچنین، مدت اعتبار این تفاهم‌نامه از زمان امضا، سه ماه است و این تفاهم‌نامه به‌منظور آمادگی شهرداری جهت اخذ مصوبات مربوطه قبل از انعقاد قرارداد مشارکت، تنظیم و امضا شده است و کل زمان اجرا از تاریخ صدور اجازه فعالیت، حدود سه سال در نظر گرفته می‌شود.
براساس این تفاهم‌نامه، شهرداری کرمان بایستی کلیه مجوزهای لازم از شورای اسلامی شهر و دیگر مراجع ذیربط قانونی را اخذ کرده و پروانه ساخت پروژه را بر اساس طراحی و نقشه‌های مصوب، صادر کند.
لینک مطلب: http://eghtesadkerman.ir/News/item/11169