printlogo


مدیرعامل صندوق بازنشستگی مس تاکید کرد
انتقال حساب‌های بانکی به شهرستان‌ها
انتقال حساب‌های بانکی به شهرستان‌ها
کد خبر: 11199
مدیرعامل مؤسسه صندوق بازنشستگی شرکت ملی صنایع مس ایران گفت: حساب‌های بانکی شرکت‌های صندوق بازنشستگی مس باهدف توسعه شهرستان‌های محل درآمد و ایجاد انضباط مالی از تهران منتقل می‌شوند...
احد علیخانی در جلسه مشترک مدیران صندوق بازنشستگی و شرکت‌های زیرمجموعه با مدیران بانک تجارت اظهار داشت: شرکت‌های متعددی زیرمجموعه صندوق بازنشستگی شرکت ملی صنایع مس هستند و ایجاد آرامش در دل بازنشستگان و ایجاد انضباط مالی از برنامه‌های جدی ما در دوره جدید مدیریتی صندوق است.
وی بیان داشت: با کمک مجموعه مدیران بانک تجارت و مجموعه مدیران صندوق بازنشستگی شرکت ملی صنایع مس، توانستیم، تسهیلات ۳۰۰ میلیونی ۴ درصد و ۳۶ماهه به آن دسته از فرزندان بازنشستگان صندوق که از ۲۲ بهمن‌ماه سال ۱۴۰۲ که مصادف با اول شعبان ازدواج کرده‌اند از محل اعتبارات بانک تجارت پرداخت نماییم.
علیخانی در ادامه افزود: ایجاد انضباط مالی، هم‌افزایی و مدیریت یکپارچه در مجموعه شرکت‌های ذیل صندوق بازنشستگی شرکت ملی صنایع مس را در دستور کار داریم و در همین راستا اولین جلسه مشترک را با حضور مدیران عامل شرکت‌های زیرمجموعه صندوق و اعضای هیئت‌مدیره و هیئت‌علمی و معاونان بانک تجارت برگزار کردیم.
وی به ارائه جزئیاتی بیشتر از این جلسه مشترک پرداخت و ابراز داشت: باتوجه‌به برنامه جدی در ایجاد انضباط مالی و مدیریت یکپارچه قرار شد، حساب‌های بانکی شرکت‌های زیرمجموعه را به شهرستان‌های محل درآمد؛ مانند مجتمع سونگون ورزقان، مجتمع سرچشمه رفسنجان، مجتمع میدوک شهربابک و مجتمع در آلو منتقل کنیم تا از محل این انتقال علاوه بر ایجاد انضباط مالی مسئولین شهرستان‌ها بتوانند طرح‌های توسعه‌ای را با کمک بانک‌ها در آن شهرستان‌ها دنبال نمایند.
مدیرعامل مؤسسه صندوق بازنشستگی شرکت ملی صنایع مس ایران تصریح کرد: همچنین مقرر شد، در بانک‌های عامل تسهیلات ارزان‌قیمت ریالی و ارزی در راستای جهش تولید با مشارکت مردم و برنامه‌های توسعه‌ای شرکت‌های زیرمجموعه صندوق اجرایی و عملیاتی شوند.
علیخانی در پایان سخنان خود از صندوق بازنشستگی شرکت ملی صنایع مس ایران به‌عنوان یک صندوق مردمی نام برد و اظهار داشت: ان‌شاءالله به‌زودی بتوانیم، تفاهم‌نامه‌ای را در راستای جهش تولید با مشارکت مردم و پیشبرد برنامه‌های توسعه‌ای شرکت‌های زیرمجموعه صندوق با بانک منعقد کنیم و قدمی در راستای اهداف عالی نظام در خصوص جهش تولید با مشارکت مردم برداریم.
به گزارش روابط‌عمومی صندوق بازنشستگی مس،در این جلسه همچنین دکتر حمیدرضا شریفیان نایب‌رئیس هیئت‌مدیره بانک تجارت، سید مهدی حسینی دولت‌آبادی عضو هیئت‌مدیره، حسین رامین معاون مدیرعامل در امور بین‌الملل، حمیدرضا امین‌زارع معاون مدیرعامل در امور اعتباری، حسین پارساتبار مدیر امور استان‌های جنوب کشور و رضا بزرگ معاون مدیرعامل در امور مشتریان شرکتی و تجاری بانک تجارت حضور داشتند و هرکدام از ایشان به تشریع برنامه‌ها و امکانات عملیاتی بانک تجارت پرداختند.
لینک مطلب: http://eghtesadkerman.ir/News/item/11199