printlogo


استاندار کرمان خبر داد
۱۰ هزار قطعه زمین ملی مسکن آماده واگذاری
۱۰ هزار قطعه زمین ملی مسکن آماده واگذاری
کد خبر: 11237
استاندار کرمان با بیان اینکه حدود ۱۰ هزار قطعه زمین طرح نهضت ملی مسکن در این استان آماده واگذاری شده است گفت: به زودی واگذاری قطعات زمین در کرمان و شهرهای دیگر انجام می‌شود...
محمدمهدی فداکار در نشست شورای مسکن استان کرمان به تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر پیشبرد کار مردم و خدمت‌رسانی دولت بدون هیچگونه اختلال و با جدیت تمام اشاره کرد و افزود: در حوزه مسکن، زمین‌هایی که باید واگذار شوند تعیین تکلیف شده‌اند.
وی اظهار داشت: برای شهر کرمان قرار بود، واگذاری قطعات زمین به صورت آپارتمانی باشد که با توجه به تامین زمین صورت گرفته در نقطه‌ای از شهر این مسئله لغو و هر قطعه زمین به ۲ نفر واگذار می‌شود.
استاندار کرمان ادامه داد: آماده‌سازی سایت‌ها پیش رفته و در مجموعه ۱۰۸ هکتاری مصوب شده شهر کرمان به حدود چهار هزار نفر زمین واگذر می‌شود.
وی خاطرنشان کرد: کارها را به جدیت پیگیری می کنیم و وظیفه داریم خللی در کار خدمت به مردم ایجاد نشود.
هفدهمین نشست شورای عالی مسکن امروز (پنجم خردادماه) به ریاست محمد مخبر سرپرست ریاست جمهوری و در ارتباط تصویری با استانداری‌های سراسر کشور برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی استانداری کرمان،استاندار کرمان، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار، مدیران کل راه و شهرسازی شمال و جنوب، مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان و مدیران دستگاه‌های خدمات‌رسان در این نشست حضور داشتند.
لینک مطلب: http://eghtesadkerman.ir/News/item/11237