printlogo


با حضور مجازی نماینده شرکت هواپیمایی فلای دبی؛
راه اندازی پرواز کرمان- دبی بررسی شد
راه اندازی پرواز کرمان- دبی بررسی شد
کد خبر: 11330
پس از مطرح کردن راه اندازی پروازهای خارجی در پنل صنعت گردشگری همایش کرمان آیدکس 2024 و تلاش برای ترغیب شرکت های هواپیمایی برای راه اندازی پرواز خارجی از کرمان، در نشستی با حضور مجازی نماینده شرکت هواپیمایی فلای دبی، راه اندازی پرواز کرمان- دبی بررسی شد...
رئیس اتاق کرمان در این نشست گفت: با وجود ظرفیت های بسیار، شرکت های فعال و سرمایه گذاری های صورت گرفته در استان، همواره از نبود پروازهای خارجی رنج می بریم و این موضوع یکی از موانع توسعه در استان است. سیدمهدی طبیب زاده، افزود: در صورتی که شرایط برای برقراری پرواز کرمان-دبی فراهم شود و شرکت هواپیمایی فلای دبی این درخواست را بپذیرد، سازمان های مرتبط مانند اداره کل فرودگاه های استان، استانداری، اتاق و آژانس های مسافرتی و شرکت های بزرگ استان هر گونه همکاری برای موفقیت و استمرار این پرواز انجام خواهند داد.
در ادامه این نشست نماینده رسمی فلای دبی در ایران، بیان کرد: اتاق کرمان درخواست رسمی خود را بر اساس نیازها و برنامه های توسعه ای استان به شرکت هواپیمایی فلای دبی ارسال کند و اگر امکان چارتر کردن پرواز نیز وجود دارد در آن ذکر شود. محمد حلوایی افزود: تمامی خطوط هوایی برای راه اندازی پرواز به تعداد مسافران توجه می کنند که اگر این تعداد کم باشد، از راه اندازی پرواز استقبال نمی شود.
وی اظهار کرد: در حال حاضر شرکت هواپیمایی فلای دبی در حال تعویض ناوگان هوایی خود است، یکسری هواپیما را از ناوگان خارج کرده و110 هواپیما جدید را خریداری و قرار است جایگزین کند. حلوایی، تصریح کرد: این شرکت تا جایگزین کردن هواپیماهای جدید با کمبود روبروست و اگر ایران شرایط تامین هواپیما را بپذیرد، راه اندازی پرواز کرمان- دبی سریعتر اتفاق می افتد.
به گزارش روابط عمومی اتاق کرمان،در بخش دیگری از این نشست رئیس اتاق کرمان، حلوایی را خیر مدرسه ساز نام برد و گفت: قصد داریم در ادامه مسیر پویش کرمان دانا که قرار است 120 مدرسه شامل 720 کلاس درس ساخته شود، از تجربیات ارزشمند ایشان در این مسیر به ویژه تولید محتوا برای مدارس استفاده کنیم. حلوایی نیز در ادامه این نشست با بیان اینکه تا سال 1399 مدرسه ساختیم، افزود: پس از آن به تولید محتوا برای سه رشته تحصیلی دبیرستان برای دانش آموزان مناطق محروم پرداختیم و در حال توسعه و پیشرفت این مسیر هستیم.
لینک مطلب: http://eghtesadkerman.ir/News/item/11330