printlogo


دهمین دوره جایزه بهره‌وری معادن و صنایع معدنی؛
تندیس برنزین جایزه بهره‌وری معادن برای فملی
تندیس برنزین جایزه بهره‌وری معادن برای فملی
کد خبر: 11606
شرکت ملی صنایع مس ایران تندیس برنزین دهمین دوره جایزه بهره‌وری معادن و صنایع معدنی و لوح تقدیر پروژه برتر در زمینه بهره‌وری را دریافت کرد...
دهمین همایش جایزه با هدف ارتقای سطح بهره‌وری در شرکت‌ها، امروز با حضور دکتر موثقی‌نیا رئیس هیات عامل ایمیدرو، مهندس محتشمی‌پور معاون معادن و فرآوری مواد وزارت صمت، پیشوایی رئیس سازمان بهره‌وری و جمعی از مدیران ایمیدرو و مدیران عامل شرکت‌های معدنی در سالن همایش‌های هتل ارم برگزار شد.
شرکت ملی صنایع مس ایران در این دوره جایزه بهره‌وری معادن و صنایع معدنی ایران علاوه بر کسب تندیس برنزین، بابت دو پروژه «افزایش راندمان و تولید کارخانه فلوتاسیون مولیبدن مجتمع مس سرچشمه» و «تنظیم دقیق و بهینه‌سازی کارخانه ذوب مجتمع مس سرچشمه» لوح تقدیر دریافت کرد.
دکتر موثقی‌نیا رئیس هیأت عامل سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران در این مراسم با بیان اینکه باید بهره‌وری جامع در کشور محقق شود، گفت: همه ارکان جامعه باید با این روند فعالیت داشته باشند تا بتوان به موفقیت رسید.
وی با بیان اینکه کشور ایران در زمینه ذخایر مس رتبه 5، تولید سنگ آهن رتبه 9 و تولید روی رتبه 6 را داراست، افزود: در سال گذشته 110 میلیون تن سنگ آهن، 32 میلیون تن فولاد و 20 میلیون تن محصولات فولادی تولید داشتیم که آمار خوبی است.
رئیس هیأت عامل سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران گفت: در برنامه هفتم توسعه 13 درصد برای معادن و حدود 8.5 درصد برای صنایع معدنی رشد سالیانه برنامه‌ریزی شده و این در حالی است که ما امروز تا هفت درصد را در حوزه معادن داریم و برای رسیدن به برنامه هفتم باید شاخص‌های بهره‌وری را بالا ببریم و تلاش مضاعف و جهادی داشته باشیم.
به گزارش مس پرس،رضا محتشمی پور معاون معادن وزیر صمت نیز با اشاره به مسائله ناترازی انرژی گفت: این امر در وضعیت صنایع معدنی بسیار تاثیرگذار است؛ مدیریت این مساله یکی از شروط اصلی افزایش بهره وری است.
گفتنی است؛ در پایان از گواهی نامه تایید اعتبار جایزه بهره‌وری معادن و صنایع معدنی با حضور رئیس هیأت عامل ایمیدرو رونمایی شد.
لینک مطلب: http://eghtesadkerman.ir/News/item/11606