printlogo


تفاهم‌نامه بهره‌وری استان کرمان منعقد شد؛
تدوین 12 برنامه پیشران بهره‌وری کرمان
تدوین 12 برنامه پیشران بهره‌وری کرمان
کد خبر: 11630
تفاهمنامه سه جانبه همکاری در راستای دستیابی به اهداف و سیاست‌های ارتقای سهم بهره‌وری در رشد اقتصادی کشور در استان کرمان، میان استانداری کرمان، دانشگاه شهید باهنر و سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان منعقد شد...
این تفاهمنامه سه جانبه میان استانداری کرمان، دانشگاه شهید باهنر و سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان با هدف توسعه بهره‌وری و شاخص‌های آن در دستگاه‌های اجرایی، عمومی و اقتصادی و همچنین به منظور بسترسازی اثربخش و تقویت ارتباط و گسترش همکاری‌های مشاوره‌ای، علمی، آموزشی و پژوهشی منعقد شد.
علی بیگ‌زاده معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار کرمان، صبح چهارشنبه ۲۰ تیر ماه در جلسه کمیته بهره‌وری استان و اهمیت آن عنوان کرد: یک سوم از رشد اقتصادی کشور از مسیر بهره‌وری باید عملیاتی شود.
وی، ارتقای زیرساخت‌ها را در راستای افزایش بهره‌وری دانست و گفت: از خدمات ارزشمند دولت شهید آیت‌‌الله رئیسی، فعال‌سازی واحدهای راکد و نیمه راکد بود که امیدواریم در دولت جدید با همین روند پیش رود
بیگ‌زاده تاکید کرد: دستگاه‌های اجرایی حداکثر تا یک هفته آینده، برنامه‌های خود در حوزه بهره‌وری را به سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان جهت جمع‌بندی و هماهنگی اعلام کنند.
معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار کرمان، همچنین استفاده از توان علمی دانشگاه‌های استان را در قالب تفاهمنامه بهره‌وری استان مورد تاکید قرار داد.
*تدوین 12 برنامه پیشران بهره‌وری استان
محمدرضا وحیدی رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان نیز در این جلسه که تعدادی از دستگاه‌های اجرایی، گزارشی از برنامه‌های خود را ارائه دادند، گفت: در ابتدای سال، 16 برنامه برای رشد اقتصادی استان تهیه و تدوین و به دستگاه‌های اجرایی استان ابلاغ شد که برخی از آنها مرتبط با بهره‌وری هستند.
وی افزود: 12 برنامه پیشران و اولویت‌دار بهره‌وری استان تدوین و به سازمان برنامه و بودجه ارائه شده است.
به گزارش روابط عمومی استانداری کرمان،وحیدی تصریح کرد: سایر دستگاه‌های اجرایی نیز باید یک تا سه برنامه در خصوص بهره‌وری در دستگاه خود مشخص کنند که رضایتمندی ارباب رجوع را نیز داشته باشد.
لینک مطلب: http://eghtesadkerman.ir/News/item/11630