printlogo


بازدید مدیرعامل ملی مس از مس شهید باهنر؛
نگاه حمایتی «فملی» به «فباهنر»
نگاه حمایتی «فملی» به «فباهنر»
کد خبر: 11651
مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران در سفر به استان کرمان با حضور در شرکت صنایع مس شهید باهنر کرمان از خط تولید و بخش‌های مختلف این مجموعه بازدید و در نشست کاری با حضور مدیرعامل، معاونان و مدیران ارشد این شرکت حضور یافت...
حسین مدرس خیابانی در این نشست کاری که با هدف بررسی مشکلات و ارائه راهکار برای بهره‌گیری هرچه بیشتر از توانمندی‌های شرکت صنایع مس شهید باهنر برگزار شد، اظهار کرد: شرکت صنایع مس شهید باهنر ظرفیت و توانمندی منحصر به فردی دارد و می‌تواند محصول مجتمع‌های ما را بگیرد و به یک محصول با ارزش افزوده بالاتر تبدیل کرده و برای کشور ثروت‌آفرینی کند. لذا من به دوستان و همکاران خودم می‌گویم که اگر می‌خواهیم هر تصمیمی بگیریم باید با نگاه کمک به این شرکت به عنوان یک دارایی و ثروت ملی باشد.
وی افزود: علاوه بر این ارزش‌آفرینی که شرکت صنایع مس شهید باهنر می‌تواند از محصول ما ایجاد کند، قطعا نقش مهمی در اشتغال و صادرات کشور خواهد داشت، لذا شرکت ملی صنایع مس ایران حتما به عنوان یک تکلیف و البته در چارچوب ضوابط، این مجموعه بزرگ را کمک و حمایت خواهد کرد تا انشاالله این مجموعه به اهدافش برسد و در عین حال نتیجه این همکاری در نهایت زمینه ساز اعتلای کشور و استان کرمان شود.
احسان نمازی‌زاده مدیرعامل شرکت صنایع مس شهید باهنر و جمعی از مدیران این شرکت نیز در این نشست برخی از مشکلات و موانع موجود را تشریح کردند.
لینک مطلب: http://eghtesadkerman.ir/News/item/11651