printlogo


در تعامل با محیط زیست و وزارت صمت؛
برنامه ریزی اکتشافات جدید معدنی در کرمان
برنامه ریزی اکتشافات جدید معدنی در کرمان
کد خبر: 11803
در نشست تعاملی با حضور کارشناسان سازمان محیط زیست و وزارت صمت در خصوص آزادسازی پهنه‌های معدنی جهت انجام اکتشافات جدید در حوزه معادن استان کرمان تصمیم‌گیری شد...
در نشست روز یکشنبه ۱۴ مرداد ماه در محل دفتر رئیس سازمان حفاظت محیط زیست و با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمان، مدیران کل دفاتر بهره‌برداری و اکتشافات وزارت صمت، در خصوص پهنه‌های معدنی در حوزه استان کرمان بحث و تبادل نظر صورت گرفت. در این جلسه مسائل محیط زیستی تعدادی از پهنه‌های معدنی و مناطق حفاظت شده بررسی و دستوراتی توسط ریاست سازمان حفاظت محیط زیست صادر شد.
همچنین در مورد مقدار مناطق حفاظت شده محیط زیستی در جغرافیای استان کرمان و نیز آزادسازی پهنه‌های معدنی جهت انجام اکتشافات جدید در حوزه معادن استان کرمان تصمیماتی اخذ شد.
علی سلاجقه رئیس سازمان حفاظت محیط زیست در این نشست گفت: اکتشافات معدنی و استفاده از ظرفیت‌های فراوان معدنی استان کرمان با توجه به مسائل زیست محیطی و رعایت نکات محیط زیستی می‌تواند به پیشرفت همه جانبه استان کمک کند.
به گزارش روابط عمومی استانداری کرمان، امیر حسن‌زاده معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمان نیز از بررسی و اخذ تصمیم در خصوص برخی از مشکلات محیط زیستی معدن دره‌آلو با همکاری سازمان حفاظت محیط زیست سخن گفت.
لینک مطلب: http://eghtesadkerman.ir/News/item/11803