printlogo


پرورش استعدادهای تجاری کرمان؛
بازرگانان نسل فردا
بازرگانان نسل فردا
کد خبر: 12038
رئیس اتاق کرمان در آغاز دوره آموزشی چهار روزه بازرگانان نسل فردا در جمعی از دانش آموزان کرمانی با اشاره به اینکه برای داشتن کارآفرینان و بازرگانان موفق باید آموزش ها و فعالیت‌ها را از دوران دبیرستان آغاز کرد، گفت: ما برای انتخاب و پرورش استعدادهای تجاری و کارآفرینی تلاش می کنیم و به علاقمندان در این حوزه آموزش های لازم را ارائه می دهیم...
سیدمهدی طبیب زاده، افزود: اتاق کرمان سعی دارد برای جایگزینی هیات نمایندگان و اعضای فعلی اتاق کرمان، افرادی را پرورش دهد تا در آینده نهادی موفق تر شکل گیرد.
به گزارش روابط عمومی اتاق کرمان، وی ادامه داد: امیدواریم بازرگانان نسل فردا که هوشمند، مطلع و مجهز به ابزارهای جدید هستند، بتوانند از مباحث مطرح شده در این دوره به خوبی استفاده و هر گونه ابهامی را با پرسش های خود برطرف کنند. طبیب زاده، خاطرنشان کرد: مهارت محوری به عنوان یکی از مباحث اصلی در مدارس مورد تاکید است زیرا در آینده دانش آموزان و آینده استان و کشور بسیار تاثیرگذار است.
گفتنی است در دوره آموزشی چهار روزه بازرگانان نسل فردا، سرفصل هایی مانند کار گروهی و تیم سازی، مسئله یابی، خلاقیت و ایده پردازی، بوم کسب و کار، اصول تحقیقات بازار، آشنایی با ابزارهای هوش مصنوعی برای راه اندازی کسب و کار و اصول ارائه به صورت کارگاهی و توسط اساتیدی از مرکز توسعه نیروی انسانی اتاق اصفهان، ارائه می شود.
لینک مطلب: http://eghtesadkerman.ir/News/item/12038