printlogo


افت 20 درصدی قیمت در راه است؟
طلسم هاوینگ 2024 بر بیت‌کوین
طلسم هاوینگ 2024 بر بیت‌کوین
کد خبر: 12057
از زمانی که بیت‌کوین، رویداد هاوینگ را در سال جاری میلادی پشت سر گذاشته، نتونسته است قیمت خود را بازیابی کند و یک روند منفی برای این ارز دیجیتال به وجود آمده است. این در حالیست که در رویدادهای هاوینگ پیشین، بزرگ‌ترین ارز دیجیتال در مدت‌زمان کوتاهی یک رکورد قیمتی جدید ثبت می‌کرد...
بیت‌کوین به دنبال تاز‌ه‌ترین رویداد هاوینگ، زمان طولانی‌تری نسبت به رویدادهای گذشته هاوینگ پشت سر گذاشته است تا بتواند در نهایت یک رکورد قیمتی تازه‌ را ثبت کند؛‌ موضوعی که با هشدار کارشناسان همراه شده است.
به نوشته کوین تلگراف، معامله‌گر مشهور به نام پیتر برندت در صفحه توئیتر خود فاش کرد که رکورد قبلی بیت‌کوین از سال 2021 همچنان بر اساس تورم تعدیل شده است.
دوران سخت بیت‌کوین به دلیل نداشتن انرژی
از اواسط مارس 2024 که بیت‌کوین به بالاترین رکورد قیمتی خود رسید، معامله‌گران صعودی و سرمایه‌گذاران جدید با ناامیدی همراه شده‌اند. بیت‌کوین علاوه بر اینکه نتوانسته بار دیگر به رکورد 73 هزار و 800 دلاری خود برسد، بلکه به دنبال آخرین رویداد هاوینگ در آوریل سال جاری میلادی، همچنان قادر نبوده قیمت خود را بازیابی کند؛ اتفاقی که از نظر مدت‌زمان این ناتوانی در ثبت رکورد قیمتی جدید پس از هاوینگ، بی‌سابقه است.
حتی با وجود اینکه احتمالا کاهش نرخ بهره توسط بانک مرکزی آمریکا به‌زودی آغاز می‌شود، برخی کارشناسان اعلام کرده‌اند حرکت قیمتی بیت‌کوین همچنان ناامیدکننده باقی خواهد ماند.
کریپتو دان در یک پست وبلاگ نوشت: «به دلیل انتظار کاهش نرخ بهره ایالات متحده در 18 سپتامبر، می‌توان انتظار یک بازگشت کوتاه‌مدت (قیمت) به دلیل احساس مثبت بازار داشت، اما اگر جو بازار به‌طور قابل توجهی معکوس نشود، ادامه حرکت ناامید کننده در سال 2024 بسیار محتمل است. متأسفانه، وضعیت ناامید‌کننده ادامه دارد، اما به نظر می‌رسد صبر و حوصله برای بهبود شرایط در سال 2025 ضروری است
به گزارش اکوایران،حتی یک پیش‌بینی نشان می‌دهد کاهش نرخ بهره پیش‌بینی‌شده توسط فدرال رزرو در سپتامبر، قیمت بیت‌کوین را تا 20 درصد کاهش می‌دهد.
لینک مطلب: http://eghtesadkerman.ir/News/item/12057