printlogo


با ظرفیت ۵ میلیون تن انجام می شود ؛
بهره برداری از خردایش ماهان سیرجان
بهره برداری از خردایش ماهان سیرجان
کد خبر: 12152
مدیرعامل شرکت توسعه فرآوری صنایع و معادن ماهان سیرجان اعلام کرد: واحد خردایش، دانه‌بندی و پیش‌فرآوری شرکت توسعه فرآوری صنایع و معادن ماهان سیرجان به ظرفیت پنج میلیون تن درسال به بهره‌برداری می‌رسد...
علیرضا پژوه، مدیرعامل شرکت ماهان سیرجان، با اعلام این خبر افزود: با تکمیل نصب تجهیزات و انجام تست‌های پرفورمنس واحد خردایش دانه‌بندی و پیش فرآوری سنگ آهن این شرکت به بهره‌برداری خواهد رسید.
وی بیان کرد: این پروژه با استفاده از تکنولوژی به‌روز و استفاده از توان ساخت داخل و بومی‌سازی تجهیزات با ظرفیت ۱۰۰۰ تن در ساعت طراحی و اجرا شده است.
پژوه تاکید کرد: بهره‌برداری این پروژه تاثیر بسزایی در جهت افزایش بهره‌وری و کاهش قیمت تمام‌شده محصول تولیدی رنجیره فولاد هلدینگ ماهان خواهد داشت.
او ادامه داد: این پروژه در زمان احداث برای ۲۰۰ نفر اشتغال در پی داشت و با افتتاح این طرح صنعتی ۱۲۰نفر به صورت مستقیم و ۲۰۰ نفر به صورت غیرمستقیم مشغول به کار خواهند شد.
به گزارش گروه مالی گردشگری، مدیرعامل شرکت ماهان سیرجان گفت: دو پروژه احداث کارخانه کنسانتره و گندله‌سازی هر کدام به ظرفیت سالانه ۲.۵ میلیون تن را نیز در دست احداث داریم که طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته عملیات اجرایی آنها نیز آغاز شده است.
لینک مطلب: http://eghtesadkerman.ir/News/item/12152