printlogo


در برابر بیت‌کوین؛
اتریوم در آستانه فروپاشی؟
اتریوم در آستانه فروپاشی؟
کد خبر: 12156
قیمت اتریوم در برابر بیت‌کوین به پایین‌ترین سطح در 42 ماه اخیر رسیده و همین مسئله نگرانی‌هایی را درباره ادامه روند قیمتی اتریوم ایجاد کرده است...
قیمت اتریوم همچنان با چالش‌هایی مواجه است، به‌ویژه در مقایسه با بیت‌کوین و ممکن است کاهش بیشتری را تجربه کند.
به نوشته کوین تلگراف، سهم بیت‌کوین در بازار کریپتو به ۵۸ درصد افزایش یافته و قیمت اتریوم در برابر بیت‌کوین به پایین‌ترین سطح در ۴۲ ماه اخیر رسیده است و این وضعیت آخرین بار در سال ۲۰۲۱ دیده شده بود. این موضوع باعث شده که برخی کارشناسان مانند الکس تورن از شرکت Galaxy پیش‌بینی کنند که اتریوم ممکن است با کاهش قیمت بیشتری روبه‌رو شود.
فرد کروگر، یک سرمایه‌گذار مشهور، هشدار داده که اتریوم ممکن است در برابر بیت‌کوین در آستانه فروپاشی قرار داشته باشد. او همچنین اشاره کرده که صندوق‌های قابل معامله در بورس (ETF) مربوط به اتریوم شاهد خروج سرمایه قابل توجهی بوده‌اند که به عملکرد ضعیف قیمت این ارز دیجیتال کمک کرده است. صندوق‌های ETF اتریوم مستقر در آمریکا، با خروج خالص ۵۸۱ میلیون دلار مواجه شده‌اند که از این میان، صندوق Grayscale’s Ether ETF به تنهایی مسئول ۲/۷ میلیارد دلار خروج سرمایه بوده است.
با وجود این چالش‌ها، برخی تحلیل‌گران احتمال می‌دهند که قیمت اتریوم به کف خود نزدیک شده باشد. تحلیل‌گرانی مانند Anbessa و Hedgex بر اساس روندهای تاریخی پیش‌بینی می‌کنند که افت قیمت اتریوم در برابر بیت‌کوین ممکن است منجر به یک بهبود شود. آن‌ها اشاره می‌کنند که اتریوم در حال حاضر بیش از حد فروخته شده است که می‌تواند نشانه‌ای از یک جهش قیمت در آینده باشد.
لینک مطلب: http://eghtesadkerman.ir/News/item/12156