printlogo


رییس کمیسیون سرمایه گذاری اتاق کرمان ارایه کرد؛
گزارش «کرمان آیدکس» به آنکتاد
گزارش «کرمان آیدکس» به آنکتاد
کد خبر: 12194
علی نقوی، رییس کمیسیون سرمایه گذاری و امور زیربنایی اتاق کرمان با همکاری وزارت امور خارجه در مجمع سالانه آنکتاد کنفرانس تجارت و توسعه سازمان ملل (UNCTAD) با عضویت بیش از ۱۹۳ کشور و همچنین محور برگزاری رویدادهای جهانی با موضوع سرمایه گذاری و توسعه حضور یافت...
نقوی در این ارتباط گفت: در این مجمع وزرای خارجه بیش از ۲۷ کشور  شرکت دارند و ایران طی این سالها آنطور که شایسته است نتوانسته از ظرفیت همکاری با نهادهای بین المللی معتبر استفاده کند. وی اظهار کرد: در سفر به ژنو نشستی مشترک با خانم collins معاون سرمایه گذاری UNCTAD، گزارشی از دو دوره برگزاری رویداد بین المللی کرمان آیدکس و پنل های تخصصی با موضوع سرمایه گذاری و توسعه ارائه شد و ایشان مشتاقانه پذیرفتند که به میزبانی کرمان رویدادی با مشارکت اتاق بازرگانی و UNCTAD برنامه ریزی و برگزار شود.
نقوی افزود: این نخستین بار است که یک مقام در این سطح از سازمان ملل به طور رسمی در رویدادی که توسط اتاق بازرگانی و کنفرانس تجارت و توسعه سازمان ملل برنامه ریزی و برگزار خواهد شد به عنوان سخنران حضور خواهد داشت. دبیر همایش کرمان آیدکس اظهار کرد: این فرصت کم نظیر و مغتنم برای ارتقاء جایگاه کرمان و ایران نزد نهادهای بین المللی معتبر خواهد بود.
لینک مطلب: http://eghtesadkerman.ir/News/item/12194