printlogo


شهردار کرمان خبر داد
پروژه میدان ارگ در مراحل پایانی
پروژه میدان ارگ در مراحل پایانی
کد خبر: 12311
شهردار کرمان از بهره‌برداری پیاده‌راه‌سازی میدان «توحید»(ارگ) تا چند روز آینده خبر داد و گفت: کسبه می‌توانند با داشتن کارت مخصوص به‌طور رایگان از پارکینگ‌های اطراف از جمله «صاروج پارس» استفاده کنند...
محسن تویسرکانی در نشست مشترک با نمایندگان اصنافِ بازار و میدان «توحید»(ارگ) ضمن تشکر از همراهی اصناف و کسبه این محدوده، برای همراهی در این پروژه بزرگ افزود: به‌طور حتم در صورتی که همکاری اصناف وجود نداشته باشد، در پروژه‌های کوچک و بزرگ شهری، کار به‌خوبی پیش نمی‌رود.
وی با بیان اینکه در هر طرح عمرانی، واحدهای صنفی و کسبه شاغل در اطراف آن پروژه، به‌طور اجتناب‌ناپذیر با مشکل مواجه می‌شوند، ادامه داد: هرچند خواسته‌های این افراد به‌حق است، اما شهرداری کرمان هم به‌دنبال ایجاد تحول در شهر است که منفعت تمام شهروندان را به‌دنبال دارد.
تویسرکانی به اتفاقات پیش‌بینی‌نشده در راستای اجرای پروژه‌ها اشاره کرد و افزود: خوشبختانه با پیگیری‌های مکرر، مدت‌زمان اجرای کارها، کاهش چشمگیری یافته که این مهم نشان‌دهنده تلاش شهرداری و برقراری ارتباط مؤثر شهرداری با شورای اسلامی شهر کرمان و بهینه‌شدن سیستم اجرایی شهرداری برای به سرانجام رساندن پروژه‌هاست.
وی هدف از برگزاری این نشست را بررسی مشکلات در راستای بهسازی و رونق هرچه زودتر میدان «توحید»(ارگ) اعلام کرد و با اشاره به مسائل مطرح‌شده ازسوی اصناف، گفت: (فتح الله) مویدی در شورای اسلامی شهر، به‌طور خاص پیگیر به حداقل‌رساندن مشکلات اصناف در روند اجرای پروژه میدان «توحید»(ارگ) است.
شهردار کرمان همچنین از بازدید مکرر از پروژه‌های درحال اجرا خبر داد و گفت: از طریق ارتباط مستقیم با پیمانکارها، پروژه‌ها به‌طور مرتب رصد می‌شود.
وی گفت: با مصوبه شورای اسلامی شهر قصد داریم با همکاری شهرداری و کسبه، درهای مغازه‌های اطراف میدان «توحید»(ارگ) به‌صورت شکیل و سنتی ساخته شود.
لینک مطلب: http://eghtesadkerman.ir/News/item/12311