printlogo


مصوبه شورای شهر کرمان؛
تقسیط قدرالسهم تفکیک در حاشیه شهر
تقسیط قدرالسهم تفکیک در حاشیه شهر
کد خبر: 12364
موضوع تقسیط ۳۶ ماهه قدرالسهم تفکیک زمین‌های حاشیۀ شهر در نشست عمومی شورای اسلامی شهر کرمان، بررسی و مقرر شد شهرداری پیشنهاد خود در این رابطه را طی دو هفتۀ آینده به شورا ارسال کند...
سیدمحمد موسوی، دبیر شورای شهر در نشست عمومی شورا به قرائت مصوبات کمیسیون‌ها پرداخت و گفت: نامۀ شهرداری کرمان با موضوع محاسبۀ قدرالسهم و تفکیک زمین‌های حاشیۀ شهر، در کمیسیون بودجه مطرح شد و درخصوص قدرالسهم تفکیک با پیشنهاد محمود ایرانمنش، عضو شورا مبنی بر تقسیط ۳۶ ماهه، موافقت شد.
پس از بیان نظرات اعضای شورا در این رابطه، درنهایت مقرر شد شهرداری پیشنهاد خود ازجمله تقسیط، سرمایه‌گذاری در ساخت و ... را به فوریت طی دو هفتۀ آینده با در نظر گرفتن اینکه تعیین‌تکلیف قدرالسهم تفکیک در بازۀ زمانی شش‌ماهه انجام شود، به شورا ارسال کند.
به گزارش کرنا،سپس، موسوی، به نامۀ شهرداری کرمان درخصوص بررسی و تصویب دستورالعمل اجرایی تقسیط عوارض و مطالبات شهرداری، اشاره کرد و کلیۀ بندهای آن در صحن علنی شورا بررسی شد.
درنهایت، دستورالعمل اجرایی تقسیط عوارض و مطالبات شهرداری با اعمال اصلاحاتی در برخی موارد، با ۹ رأی موافق و یک رأی مخالف به تصویب رسید.
لینک مطلب: http://eghtesadkerman.ir/News/item/12364