printlogo


معاون شهردار کرمان خبر داد:
پیشرفت ۸۰ درصدی تقاطع شهدای خلبان
پیشرفت ۸۰ درصدی تقاطع شهدای خلبان
کد خبر: 12491
معاون حمل‌ونقل و امور زیربنایی شهردار کرمان، در حاشیه بازدید شهردار کرمان، از روند پیشرفت تقاطع غیرهمسطح «شهدای خلبان»، از پیشرفت ۸۰ درصدی ساختِ این تقاطع غیرهمسطح خبر داد...
محمدرضا یحیی‌زاده، در حاشیه بازدید شهردار کرمان، که با حضور مدیر پروژه‌های قرارگاه سازندگی «خاتم‌الانبیا(ص)» در کرمان، شهردار منطقه دو، معاونان حمل‌ونقل و امور زیربنایی و مالی و اقتصادی شهردار، مدیر حقوقی شهرداری و مدیرعامل سازمان مهندسی شبکه حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری کرمان، از پل «شهدای خلبان» شهر کرمان، انجام گرفت، گفت: شهردار کرمان با هدف بررسی پیشرفت پل «شهدای خلبان» و چالش‌هایی که با آن مواجه است، از این پروژه بازدید کرد.
وی افزود: از جمله موانعی که این پروژه با آن مواجه است، سنگبری واقع در مسیر این پل و املاک در حال تملک در شرق این پروژه است که بعد از بررسی مقرر شد شهرداری با هماهنگی نسبت به رفع معارض این پل، اقدام کند.
معاون حمل‌ونقل و امور زیربنایی شهردار کرمان، ادامه داد: در حال حاضر فاز اول این پروژه، ۸۰ درصد، و فاز دوم حدود ۱۵ درصد، پیشرفت داشته است.
یحیی‌زاده بیان کرد: راستگرد جنوب به شرق این پل، تا اواسط آذرماه سال‌جاری افتتاح می‌شود و مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.
به گزارش کرنا،معاون حمل‌ونقل و امور زیربنایی شهردار کرمان، اظهار داشت: تمام تلاش شهردار و مجموعه شهرداری و شورای شهر، پایان به‌موقع ساخت این تقاطع غیرهمسطح است.
لینک مطلب: http://eghtesadkerman.ir/News/item/12491