وی افزود: در واقع بانکداری اجتماعی سازوکار نوآورانه ارائه خدمات نوین بانکی به مشتریان جمعی در قالب کانونهای کاروزندگی (کارآفرینی اجتماعی در شهرهای کوچک و روستاها)، همیاری اجتماعی (خانوادگی، محلهای، مساجد و دانشجویی)، سازمانی (سازمانها، ادارات و شرکتها) وصنفی (اصناف، بازاریها) است. حسینزاده با بیان اینکه در حال حاضر تمام خدمات این بانک در بستر اینترنت و بهصورت غیرحضوری به مشتریان قابل ارائه است افزود: سال ۱۴۰۰خاتمه بانکداری سنتی در بانک قرضالحسنه رسالت است و در مسیر بانکداری دیجیتال به معنای آرمانی آن گام برمی داریم.
وی با تاکید بر اینکه در سال ۱۴۰۰بانک قرضالحسنه رسالت هیچ شعبهای نخواهد داشت؛ اظهارکرد: در سال ۹۳این بانک حدود ۳۰۰شعبه فعال داشته که امروز به ۶۰ شعبه رسیده و از این تعداد ۳۰ شعبه بهعنوان ایستگاه مشاوره فعالیت میکنند. حسینزاده افزود: ما بهعنوان نخستین و تنها بانک خصوصی قرضالحسنه کشور احساس مسوولیت خاصی داریم تا ضریب پوشش قرضالحسنه برای کل جامعه افزایش یابد. مدیرعامل بانک قرضالحسنه رسالت با تاکید برمزایای بانکداری غیرحضوری اظهار کرد: مزایای بهرهگیری از اینگونه خدمات یک بازی برد- برد برای هر دو رکن اصلی یعنی بانک در یکسو و مشتریان در سوی دیگر است. وی به پیشخوان مجازی رسالت اشاره کرد و گفت: این سامانه مجازی برای سهولت دسترسی و دریافت خدمات برای مشتریان بانک قرضالحسنه رسالت تعریف شده است، بهگونهای که مشتریان با ورود به سایت بانک و پیشخوان مجازی رسالت میتوانند خدمات بانکی خود را بدون نیاز به شعبه دریافت کنند
لینک مطلب: | http://eghtesadkerman.ir/News/item/2178 |