دستپاک افزود: بزرگترین دغدغه تولیدکنندگان فرش، مساله بیمه و امنیت شغلی است که خوشبختانه برای اولین بار در تاریخ ایران طی سالجاری میتوان تمامی کسانی را که به قالیبافی اشتغال دارند تحت پوشش بیمه قرار داد و در ردیف بودجه ۹۸ تحقق صددرصد آن پیش بینی شده است.
وی، شناسنامه دار کردن و توسعه صنعت برندینگ را امری مهم دانست که در مرکز ملی فرش ایران با جدیت دنبال میشود.
رئیس مرکز ملی فرش ایران، تبلیغات مؤثر در خصوص فرش دستباف را از الزامات فرهنگی توسعه فرش خواند و گفت: رسیدن به خودکفایی داخلی در گرو توجه به داشتههای ارزشمند بومی محلی است.
لینک مطلب: | http://eghtesadkerman.ir/News/item/276 |