ارزیابی شرکت ISQI از خدمات فروش شرکتهای عرضهکننده خودروهای سبک براساس شاخصهایی چون رضایتمندی از فروش، رسیدگی به شکایات، پرداخت سودهای تعریف شده (مشارکت، انصراف و جریمه دیرکرد)، رعایت ضوابط روشهای مختلف فروش، وضعیت نمایندگیها و... در سال 1397 انجام گردید. طبق شاخصهایی که در دستورالعمل شرایط، ضوابط و ارزیابی خدمات فروش تعیین گردیده بود، شرکتهای خودروسازی در فرآیندهای رضایتمندی مشتریان، سیستم خدمات فروش و نمایندیهای مجاز مورد ارزیابی قرار گرفتند. شرکت ISQI اعلام نمود نتایج اعلام شده براساس ارزیابی 19 شرکت، 343.284 مشتری و 1869 نمایندگی مجاز از سراسر کشور است که در بازههای زمانی 3 ماهه، 6 ماهه و یک ساله بصورت مداوم مورد بررسی قرار گرفتهاند.
شرکت ISQI عنوان نمود که در سال گذشته امتیاز شاخص وضعیت خدمات فروش صنعت خودرو معادل 51.7 درصد بوده که نمایانگر رشدی 3.7 درصدی نسبت به سال 1396 است. همچنین یافتههای این ارزیابی گواهی میدهند میزان انطباق شرکتهای خودروسازی با الزامات خدمات فروش 44.7 درصد بوده که نسبت به سال 1396، 23 درصد رشد داشته است.
گزارش شرکت ISQI حاکی از آن است که شرکت خودروسازی کارمانیا در زمینههای فروش اینترنتی، شرایط فروش، استاندارد آموزشی پرسنل، مکانیزم نظارت بر شبکه نمایندگان فروش، مکانیزم نظر سنجی از مشتریان، شرایط و پرداخت سود و خسارت مشتریان بیشترین امتیاز ممکن را از شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران کسب نموده است.
کسب این رتبه ارزشمند از شرکت ISQI در زمینه خدمات فروش، نشان از اهمیت اصل مشتریمداری در شرکت خودروسازی کارمانیا است. اصلی که پایه و اساس بنا نهادن این واحد صنعتی خصوصی در منطقه محروم بم بوده و به اشتغالزایی این منطقه سرعت بخشیده است.
درباره شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران:
امروزه ایمنی، کیفیت و حفاظت از محیط زیست از اهمیت ویژهای در جوامع بشری برخوردار است و یکی از ابزارهای موثر در این مسیر، میتواند بهرهگیری از خدمات شرکتهای بازرسی باشد. در این راستا شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران (ISQI) در سال ۱۳۶۸ با هدف ارائه خدمات فنی، مهندسی، مشاورهای و تحقیقاتی جهت ارتقاء کیفیت محصولات تولیدی و حمایت از حقوق مصرفکنندگان، تدوین استانداردهای مورد نیاز صنایع و نظارت بر حسن اجرای پروژه ها و حسن ارائه خدمات تاسیس شد.
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران با بیش از دو دهه فعالیت در زمینه بازرسی فنی و ارائه خدمات مهندسی و مشاوره ای در حوزه های مختلف صنعتی و برخورداری از سیستمهای مدیریت کیفیت و مدیریت ایمنی، بهداشت حرفهای و محیط زیست و تایید صلاحیتهای صورت گرفته از سوی مراجع ذیصلاح نظیر معاونت راهبردی و نظارت ریاست جمهوری، سازمان ملی استاندارد ایران، وزارت صنعت، معدن و تجارت، سازمان حفاظت محیط زیست، سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان، بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران، شرکتهای ملی نفت و گاز و توانیر در زمینه ارائه خدمات بازرسی فنی و مشاوره توانسته است با جذب و بهره گیری از توان بیش از هزار نفر از کارشناسان متخصص و مجرب در داخل و خارج از کشور خدمات کیفی و با ارزشی در زمینه های مختلف به مشتریان ارائه نماید.
لینک مطلب: | http://eghtesadkerman.ir/News/item/277 |