printlogo


با حضور استاندار کرمان؛
تفاهمنامه راه اندازی پردیس علم و فناوری رفسنجان امضا شد
تفاهمنامه راه اندازی پردیس علم و فناوری رفسنجان امضا شد
کد خبر: 3109
تفاهمنامه تاسیس و راه اندازی پردیس علم و فناوری رفسنجان با حضور استاندار کرمان و روسای پارک علم و فناوری استان کرمان، دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته کرمان( سازمان موسس پارک علم و فناوری استان) و دانشگاه ولی عصر(عج) رفسنجان، امضا شد.
در ابتدای این جلسه رئیس پارک علم و فناوری استان کرمان گزارشی از عملکرد فروردین ماه 1400 را ارائه کرد سپهوند ضمن اعلام کسب حمایت مالی از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برای شرکتهای فناوری جیرفت و انعقاد چندین تفاهم نامه با دانشگاه ها و سازمان های تخصصی در راستای توسعه فناوری در استان، خواستار حمایت از پارک علم و فناوری در انجام مأموریت استانی شد.
در این راستا، در اختیار گذاشتن فضاهای اداری بلا استفاده جهت استقرار شرکتهای فناور و دانش بنیان، امکان استفاده از کارخانه های غیر فعال برای ایجاد کارخانه نوآوری در کرمان، ایجاد معین های اقتصادی برای پارک علم و فناوری، پردیس ها، مراکز رشد و کانون‌های شکوفایی و خلاقیت در استان از جمله تقاضاهای رئیس پارک علم و فناوری استان از استاندار کرمان بود.
استاندار کرمان در این جلسه ضمن اعلام حمایت از پارک علم و فناوری، حضور فعال در همه بخش های اثر گذار استان و برجسته شدن جایگاه پارک علم و فناوری و شرکت های دانش بنیان در استان را خواستار شد.
زینی وند گفت: در بحث آب و انرژی باید کار گروهی ذیل کارگروه سازگاری با کم آبی تشکیل شود تا ساز و کار اداری پیدا کند و این کار نیاز به پیگیری جدی دارد.
بنا بر این گزارش، در این جلسه در خصوص ساختمان پارک علم و فناوری، برنامه های پارک و علم و فناوری و بهینه سازی مصرف آب بحث و تبادل نظر شد.
 در پایان این جلسه تفاهمنامه "تاسیس و راه اندازی پردیس علم و فناوری رفسنجان" به امضای روسای دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته بعنوان سازمان موسس پارک ، پارک علم و فناوری استان و دانشگاه ولیعصر (عج) رفسنجان رسید و مبادله شد.
لینک مطلب: http://eghtesadkerman.ir/News/item/3109