printlogo


گزارش هفتگی؛
روزهای کم‌نوسان بازارها در هفته اخیر
روزهای کم‌نوسان بازارها در هفته اخیر
کد خبر: 3704
بازارهای طلا، دلار، سکه و بورس هفته پایانی تیر را کم‌نوسان به پایان رساندند و می‌توان گفت که در یک هفته اخیر تقریبا هیچ یک از بازارهای گفته رشد یا افت قابل توجهی نداشتند.
در هفته‌ای که گذشت بازارها تقریبا سه روز کاری فعال بودند و در همین مدت نیز کم‌نوسان ظاهر شدند. در این هفته بورس سطح مقاومتی پایان اسفند را شکست و شاخص کل روی یک میلیون و ۳۱۱ هزار واحدی ایستاد.
دلار صرافی ملی
بازار دلار طی روزهای اخیر در کانال ۲۴ هزار تومان نوسان کرده به طوری که طی هفته آخر تیر ۷۰ تومان کاهش قیمت را به ثبت رسانده است.
قیمت دلار صرافی ملی در هفته منتهی به ۲۵ تیر روی نرخ ۲۴ هزار و ۷۰۰ تومان قرار داشت. در این هفته ۰٫۲ درصد افت کرد. آخرین نرخ ثبت شده دلار در روز ۳۱ تیر ۲۴ هزار و ۶۳۰ است.
سکه امامی
سکه امامی نیز هفته پایانی تیر را کم نوسان به پایان رساند. قیمت سکه در این هفته ۱۲ هزار تومان افزایش یافت.
براساس داده‌های شبکه اطلاع‌رسانی طلا، سکه و ارز، قیمت سکه امامی در پایان هفته قبل ۱۰ میلیون و ۵۹۰ هزار تومان بود که در این هفته با رشد ۰٫۱ درصدی به نرخ ۱۰ میلیون و ۶۰۲ هزار تومان در پایان تیر رسید.
طلای ۱۸ عیار
طلای ۱۸ عیار نیز همانند سکه و ارز کم‌نوسان بود اما نوسان‌های این بازار نزولی بود.
قیمت طلا در هفته اخیر پنج هزار تومان کاهش داشت و از نرخ یک میلیون و ۵۹ هزار تومان به نرخ یک میلیون و ۵۴ هزار تومان رسید.
بورس
بورس در هفته آخر تیر فقط سه روز اول هفته را فعال بود و در این سه روز حدود شش هزار واحد رشد کرد.
طبق داده‌های سازمان بورس و اوراق بهادار، شاخص کل بورس در پایان هفته قبل خود را به سطح یک میلیون و ۳۰۵ هزار واحدی رساند و در این هفته ۰٫۴ درصد رشد کرد.
در پایان معاملات بازار سرمایه در روز دوشنبه بورس به سطح یک میلیون و ۳۱۱ هزار واحدی رسید.
لینک مطلب: http://eghtesadkerman.ir/News/item/3704