printlogo


معاون امور فرهنگی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان:
سقف خرید کتاب در طرح تابستانه ۵۰ درصد افزایش یافت
سقف خرید کتاب در طرح تابستانه ۵۰ درصد افزایش یافت
کد خبر: 3768
معاون امور فرهنگی و رسانه‌ای اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان گفت: سقف خرید کتاب در طرح تابستانه کتاب ۱۴۰۰ از ۲۰۰ به ۳۰۰ هزار تومان، معادل ۵۰ درصد، نسبت به طرح‌های فصلی خرید کتاب افزایش پیدا کرده است.
محمدجواد حسین زاده افزود: طرح خرید تابستانه کتاب ۱۴۰۰ در کرمان همزمان با سراسر کشور از روز گذشته نهم مرداد آغاز شده و تا ۱۵ مرداد در ۱۷ کتابفروشی منتخب این استان ادامه دارد.
وی بیان کرد: خریداران کتاب در این طرح از ۲۰ درصد یارانه خرید برخوردار می شوند و مبلغ یارانه کلی طرح نیز ۶ میلیارد تومان است که نسبت به دوره قبل افزایش پیدا کرده است.
معاون امور فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان تصریح کرد: تخفیف در طرح تابستانه کتاب فقط مربوط به کتاب های چاپی مشمول این طرح می شود و سایر کالاهای فرهنگی عرضه شده در کتابفروشی را شامل نمی‌شود.
وی تاکید کرد: کتاب‌فروشی‌های مشارکت‌کننده در طرح تابستانه کتاب تا زمان به اتمام رسیدن یارانه اختصاصی ملزم به ارائه تخفیف به مشتریان هستند.
اسامی کتابفروشی های شرکت کننده در طرح تابستانه کتاب ۱۴۰۰ را در اینجا مشاهده کنید.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از سال ۱۳۹۴ برای هدفمندکردن یارانه نشر طرح‌های فصلی فروش کتاب را آغاز کرده که در این طرح‌ها کتابفروشی‌ها می‌توانند روی فروش کتاب به خریداران تخفیف بدهند و مبلغ تخفیف داده شده را از وزارتخانه دریافت کنند.
لینک مطلب: http://eghtesadkerman.ir/News/item/3768