printlogo


رئیس پلیس آگاهی استان کرمان:
سارق ویلاهای هفت‌باغ کرمان دستگیر شد
سارق ویلاهای هفت‌باغ کرمان دستگیر شد
کد خبر: 3769
رئیس پلیس آگاهی استان کرمان از کشف ۲۶ فقره سرقت لوازم منزل و ویلا در محور هفت باغ علوی کرمان و به ارزش ۱۰ میلیارد ریال و بازداشت سارق خبر داد.
سرهنگ یدالله حسن‌پور توضیح داد: در پی اعلام چندین مورد سرقت ویلا در محور هفت باغ علوی، کارآگاهان پلیس آگاهی در روند پیگیری های پلیسی برای کشف، به اطلاعاتی درباره یک سارق سابقه دار در این سرقت ها دست پیدا کردند.
وی ادامه داد: کارآگاهان با انجام اقدامات اطلاعاتی و فنی، هویت عامل این سرقت ها را شناسایی و وی را در عملیاتی غافگیرانه در شهر ماهان کرمان دستگیر کردند.
رئیس پلیس آگاهی استان کرمان تصریح کرد: متهم با مواجهه با شواهد و مدارک موجود به ۲۶ فقره سرقت ویلا و منزل به ارزش ۱۰ میلیارد ریال اعتراف کرد.
این مقام انتظامی با اشاره به بازسازی صحنه های سرقت و تحویل اموال مسروقه به مال باختگان یادآورشد: این متهم با پرسه زنی در ساعات پایانی شب، ویلاها و منازل خالی از سکنه را در محور هفت باغ علوی شناسایی و وسایل داخل آن را سرقت می کرد.
رئیس پلیس آگاهی استان کرمان تاکید کرد: ضرورت دارد شهروندان با استفاده از قفل های ضد سرقت مطمئن و نصب دزدگیر از وقوع این سرقت ها جلوگیری کنند.
لینک مطلب: http://eghtesadkerman.ir/News/item/3769