printlogo


با حضور ویدئوکنفرانسی رییس‌جمهور؛
آخرین شورای اداری کرمان در دولت دوازدهم برگزار شد
آخرین شورای اداری کرمان در دولت دوازدهم برگزار شد
کد خبر: 3779
آخرین شورای اداری استان در دولت دوازدهم در ارتباط ویدئو کنفرانسی رئیس جمهور با استانداری‌های سراسر کشور برگزار شد.
همزمان با آخرین روز کاری دولت تدبیر و امید و ارتباط ویدئو کنفرانسی رئیس جمهور با استانداری‌های سراسر کشور، آخرین شورای اداری استان نیز با حضور یک سوم اعضا به دلیل رعایت پروتکل‌های بهداشتی و محدودیت تعداد شرکت‌کننده‌های جلسات در شرایط کرونایی در محل سالن شهید مرتضوی استانداری کرمان برگزار گردید.
دکتر علی‌ زینی‌وند استاندار کرمان که به جهت پیگیری مسائل استان دوشنبه و سه‌شنبه هر هفته به پایتخت سفر می‌کند، در نشست رئیس جمهور با مدیران ارشد دولت‌های یازدهم و دوازدهم در تهران شرکت کرد.
در این مراسم محمدباقر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه، بیژن زنگنه وزیر نفت، علیرضا آوایی وزیر دادگستری و علی‌اکبر صالحی رئیس سازمان انرژی اتمی ایران به ارائه گزارشی از عملکرد حوزه کاری خود در دولت‌های یازدهم و دوازدهم پرداختند.
همچنین اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور در سخنانی گزارشی از اقدامات هشت ساله دولت تدبیر و امید از تحریم‌ها و راهکارهای مقابله با آن، سیاست‌های اقتصادی، دیپلماسی و سیاست خارجی، کنترل و مقابله با کرونا و غیره ارائه کرد.
روحانی رئیس جمهور نیز در پایان این نشست، راه نجات کشور را اعتدال و تعامل سازنده در داخل و خارج دانست و اضافه کرد: کشور باید توسعه یابد، به اوج برسد و الگوی منطقه و جهان باشد که تعامل سازنده با همسایگان و جهان از راه‌های اصلی آن است.
لینک مطلب: http://eghtesadkerman.ir/News/item/3779