printlogo


در گروه کاری گردشگری استان کرمان؛
طرح دهکده گردشگری گل‌گهر سیرجان بررسی شد
طرح دهکده گردشگری گل‌گهر سیرجان بررسی شد
کد خبر: 3818
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمان در چهارمین گروه کاری گردشگری استان در سال 1400 که در آن به ارائه و بررسی طرح دهکده گردشگری گل‌گهر سیرجان پرداخته شد، با اشاره به کمبود منابع آبی در استان گفت: در اجرای پروژه‌های گردشگری و غیره در سطح استان، مهمترین مسئله تامین آب است.
مشاور طرح در توضیح این پروژه گفت: این طرح در قالب مجتمع گردشگری عمومی سیرجان، مجتمع گردشگری دهکده سلامت و مجتمع پارک طبیعیت و گردشگری روستایی تعریف شده است.
آیت اللهی موسوی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمان پس از توضیحات مشاور عنوان کرد: مهمترین مسئله در اجرای این پروژه تامین آب است و برای استفاده از هر منبعی باید مجوز تخصیص آن دریافت شود.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمان گفت: با توجه به جانمایی پروژه و ترانزیتی بودن مسیر سیرجان و شیراز، حتما باید مطالعات ترافیکی و حمل و نقلی صورت گیرد. همچنین مطالعات کاملی در حوزه اجتماعی، پدافند غیرعامل ، اقتصادی و غیره باید در کنار طرح تکمیل شود.
آیت اللهی موسوی لحاظ بازارچه‌هایی برای ارائه خدمات روستایی در راستای توسعه و درآمد پایدار برای روستاییان در این پروژه را لازم دانست.
لینک مطلب: http://eghtesadkerman.ir/News/item/3818