printlogo


به دلیل حمایت از اقشار آسیب‌پذیر انجام شد؛
تقدیر مجمع خیرین سلامت کشور از مدیرعامل شرکت مس
تقدیر مجمع خیرین سلامت کشور از مدیرعامل شرکت مس
کد خبر: 3819
مجمع خیرین سلامت کشور در پیامی از دکتر اردشیر سعدمحمدی مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران در راستای حمایت از اقشار آسیب‌پذیر و اقدامات مؤثر این مجموعه در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی تقدیر و تشکر کرد.
اسماعیل غنیان معاون امور استان‌‌های مجمع خیرین سلامت کشور در این پیام خطاب به مدیرعامل شرکت مس گفت: در ایام بیماری همه‌گیر کرونا؛ دستگیری و حمایت مدیرانی که توان همراهی با مردم را داشته‌اند و از امکانات در اختیار خود در راستای عمل به مسئولیت‌های اجتماعی بهره گرفته‌اند؛ جای تقدیر و تشکر ویژه دارد.
وی همچنین گفت: در این میان مدیرانی که در راستای حمایت از اقشار آسیب‌پذیر دست به اقدامات مؤثری زده و در این شرایط سخت گوشه‌ای از مصائب و مشکلات را بر بیماران و خانواده‌های آنها آسان می‌سازند؛ بیش از پیش باید مورد قدردانی قرار گیرند.
غنیان در ادامه افزود: دکتر سعدمحمدی مدیرعامل شرکت ملی مس ایران از جمله مدیرانی است که در این مسیر از هیچ همراهی و دستگیری دریغ نکرد و هموطنان خوبمان را در این روزهای سخت تنها نگذاشت.
وی در پایان خاطرنشان کرد: به همین مناسبت جا دارد از طرف مجمع خیرین سلامت کشور از مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران به پاس تلاش روزافزون و زحماتی که در این خصوص متقبل شده‌اند؛ تشکر ویژه‌ای به عمل آوریم.
لینک مطلب: http://eghtesadkerman.ir/News/item/3819