printlogo


سازمان‌های برتر؛
معرفی برگزیدگان جشنواره شهید رجایی کرمان
معرفی برگزیدگان جشنواره شهید رجایی کرمان
کد خبر: 3925
برگزیدگان بیست و سومین جشنواره شهید رجایی استان کرمان طی آیینی معرفی و با اهدای لوح و تندیس جشنواره تجلیل شدند. در این جشنواره مدیریت درمان تامین اجتماعی استان کرمان، شرکت توزیع برق جنوب، اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان در حوزه ارزیابی شاخص های عمومی و اختصاصی به ترتیب در جایگاه نخست تا سوم قرار گرفتند.
بیمه سلامت و اداره کل استاندارد نیز در مجموع شاخص های عمومی، دانشگاه علوم پزشکی کرمان در گروه سلامت و رفاه اجتماعی، اداره کل آموزش و پرورش استان در گروه آموزشی پژوهشی و اداره کل امور مالیاتی استان در گروه تولیدی و خدماتی عناوین برتر بیست و سومین جشنواره شهید رجایی استان کرمان را به خود اختصاص دادند.
همچنین شرکت شهرک های صنعتی در گروه زیربنایی و توسعه زیرساخت، اداره کل پزشکی قانونی در گروه عمومی و قضایی، جهاد کشاورزی جنوب استان دستگاه منتخب در اقدامات اقتصاد مقاومتی و فرماندهی انتظامی استان کرمان دستگاه منتخب در اقدامات موثر برای پیشگیری از کرونا در استان مورد تجلیل قرار گرفتند.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کرمان و دبیر این جشنواره در آیین تجلیل از تلاشگران عرصه خدمت در حوزه نظام اداری دستگاه های اجرایی برتر سال ۹۹ استان در این خصوص با اشاره به مبنای این ارزیابی ها گفت: مثل هر آزمونی ممکن است افرادی در این جشنواره شرکت نکنند یا اسناد خود را به دبیرخانه شهید رجایی نفرستند لذا در ارزیابی ها نیز محاسبه نمی شوند و در این فرایند قابل ارزیابی نبوده اند که از این موارد می توان امسال به بانک ها و دانشگاه های استان اشاره کرد.
جعفر رودری با بیان اینکه چارچوب ارزیابی عملکرد در شاخص های مختلف به صورت ملی مشخص شده و از این رویه واحد پیروی می شود اظهار داشت: انتخاب دستگاه برتر به صورت سلیقه ای و قابل انعطاف برای استان ها نیست.
وی با اشاره به ارزیابی عملکرد دستگاه‌های اجرایی استان کرمان در پنج محور افزود: اصلاح ساختار سازمانی، توسعه دولت الکترونیک، مدیریت سرمایه انسانی، ارتقای سلامت اداری، مسئولیت پذیری و پاسخگویی و استقرار نظام مدیریت عملکرد پنج محور ارزیابی عمومی دستگاه ها در جشنواره شهید رجایی بودند.
به گزارش ایرنا، رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمان بیان داشت: ارائه مستندات در انتخاب برترین ها بسیار مهم است و در این ارزیابی ستاد امام جمعه در امتیاز نماز، حفاظت محیط زیست استان در شاخص فضای سبز و دفتر بازرسی و مدیریت عملکرد استانداری کرمان نیز در شاخص های سامد و بهزیستی در حوزه بهزیستی و استانداردسازی فضای فیزیکی ادارات را رصد و بررسی می کند که از همکاری آنان قدردانی می شود.
رودری ادامه داد: تلاش ما انجام امانتداری در انتخاب دستگاه های برتر استان کرمان است که فرایندی چند وجهی بوده و در نهایت سه دستگاه در شاخص های عمومی و اختصاصی، ۲ دستگاه بالاترین شاخص عمومی، پنج دستگاه در پنج سرفصل از جمله سلامت رفاه اجتماعی، زیربنایی و توسعه، تولیدی و خدماتی، آموزشی و پژوهشی برتر شدند.
وی افزود: همچنین یک دستگاه برای مقابله با کرونا و یک دستگاه در حوزه اقتصاد مقاومتی (براساس شاخص های مستند) انتخاب شدند.
لینک مطلب: http://eghtesadkerman.ir/News/item/3925