printlogo


در جشنواره شهید رجایی ۱۴۰۰ صورت گرفت؛
کسب رتبه برتر «برق جنوب کرمان»
کسب رتبه برتر «برق جنوب کرمان»
کد خبر: 3931
شرکت توزیع نیروی برق جنوب استان کرمان برای ششمین سال متوالی در مجموع دو بعد شاخص های عمومی و اختصاصی به عنوان دستگاه اجرایی برتر استان بر اساس ارزیابی عملکرد سال ۱۳۹۹ در بیست و سومین جشنواره شهید رجائی استان کرمان، انتخاب شد.
در آئینی که با حضور استاندار، معاونین و جمعی از مدیران ارشد ادارات و دستگاههای اجرایی استان، در محل سالن شهید مرتضوی استانداری کرمان، بیست و یکم شهریور ماه برگزار شد، از برگزیدگان و تلاشگران عرصه خدمت در حوزه نظام اداری و دستگاه های اجرایی برتر در ارزیابی عملکرد ۱۳۹۹ در راستای اجرای سیاست های کلی ابلاغی مقام معظم رهبری و نقشه راه اصلاح نظام اداری تقدیر به عمل آمد.
استاندار کرمان با انتقاد از غیر شفاف بودن بخش هایی از نظام اداری و تاکید بر اصلاح آن، توسعه دولت الکترونیک را ضرورتی اجتناب ناپذیر و در راستای فساد ستیزی در نظام اداری دانست.
شرکت توزیع نیروی برق جنوب استان کرمان به عنوان دستگاه برتر در کسب بالاترین امتیاز در مجموع دو بعد شاخص های عمومی و اختصاصی برگزیده شد.
اهم اقدامات صورت گرفته توسط این شرکت که منجر به کسب موفقیت مذکور گردیده است شامل:
·         کسب رتبه نخست کشوری در برق رسانی به روستاهای فاقد برق سال ۹۹
·         بهبود چشمگیر شاخص های کلیدی عملکرد از جمله کاهش تلفات انرژی از ۵/۱۷ در صد به ۴/۱۱ درصد
·         کاهش خاموشی هر مشترک در سال (از ۷۵۰ دقیقه به ۱۵۰دقیقه)
·         نصب بیش از ۱۵ هزار کنتور هوشمند به منظور پایش مصرف مشترکان
·         ارائه بیش از ۸۰ خدمت غیرحضوری در پورتال شرکت
·         پیاده سازی دریاچه داده و راه اندازی گذرگاه سرویس    ESBدر راستای یکپارچگی نرم‌افزارها و مدیریت کلان داده
·          انجام پروژه های بهبود از جمله بهبود مدیریت فرآیندهای کسب و کار، طرح ریزی نظام مدیریت دارایی های فیزیکی _ استقرار نظام استعدادیابی و توانمندسازی نیروی انسانی
به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق جنوب استان کرمان،در پایان مراسم لوح تقدیر و تندیس این جشنواره توسط استاندار به مهندس عبدالوحید مهدوی نیا مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق جنوب کرمان،اهداء گردید.
لینک مطلب: http://eghtesadkerman.ir/News/item/3931