printlogo


در نشست مشترک با رایزن و معاون اقتصادی سفارت اتریش بررسی شد
خیز «مس شهید باهنر»برای صادرات به اروپا
خیز «مس شهید باهنر»برای صادرات به اروپا
کد خبر: 3985
در نشست مشترک رایزن و معاون اقتصادی سفارت اتریش در ایران و مدیرعامل مس شهید باهنر کرمان، پتانسیل‌های همکاری و مراودات تجاری دوجانبه، مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
در این نشست که در محل سفارت اتریش برگزار شد،مجید ضیائی مدیرعامل مس شهید باهنرکرمان، ضمن معرفی کامل کارخانجات این شرکت، با اشاره به قابلیت های موجود در این شرکت و هلدینگ صدر تامین و شستا، زیرساخت‌های موجود در کشورهای امارات، عمان و دیگر کشورها را بسترهای مناسبی برای استفاده از پتانسیلهای شرکت‌های هلدینگ صدر تامین و شستا دانست وافزود:صنایع مس باهنر نیز با برخورداری از توان تولیدی بالا در محصولات مسی و برنجی می‌تواند نیاز صنایع مرتبط در زمینه‌های مختلف را برآورده کند.
ضیائی ضمن برشمردن آمارهای واردات محصولات مسی توسط کشور اتریش با اشاره به جهش ها و رویکرد صادراتی مس باهنر از عزم راسخ این شرکت برای صادرات به اروپا خبر داد و گفت: از طریق کشورهای یاد شده و با استفاده از ظرفیت‌های موجود، تحقق این امر، دور از دسترس نخواهد بود.
به گزارش روابط عمومی مس شهید باهنر، در این نشست کریستوفر گرب مایر رایزن و معاون اقتصادی سفارت اتریش در ایران نیز ضمن ابراز خرسندی از انجام این دیدار از آمادگی اتریش جهت همکاری با مس باهنر خبر داد وافزود: فضای مثبت همکاری‌های تجاری بین دو کشور ایران و اتریش موقعیت مناسبی برای ارتقای سطح مبادلات ایجاد کرده است.
وی همچنین خاطر نشان کرد: پتانسیل‌های ذکر شده در مس باهنر و هلدینگ صدرتامین  و سایر موارد مطروحه در نشست را در اختیار  تولید کنندگان و تجار اتریش قرار خواهد داد و این موارد را از طریق سفارت پیگیری می‌کند.
رایزن و معاون اقتصادی سفارت اتریش ضمن قبول دعوت مدیرعامل مس باهنر برای بازدید از این شرکت در آینده نزدیک اعلام داشت: بررسی موارد بعدی  پس از سفر به کرمان بازدید از مس باهنر  انجام خواهد شد. وی ابراز امیدواری کرد در نشست بعدی که در محل کارخانه مس باهنر انجام خواهد شد، نتیجه مذاکرات صورت گرفته با تجار و تولیدکنندگان در کشورش مطرح و راههای مبادلات تجاری بصورت جزیی‌ و عملیاتی مورد بررسی قرار گیرد.
گفتنی است در این نشست مدیر بازاریابی بخش بازرگانی سفارت اتریش در ایران و مدیرخرید خارجی و مدیر بازاریابی مس شهید باهنر نیز حضور داشتند.
لینک مطلب: http://eghtesadkerman.ir/News/item/3985