printlogo


«سکه» سقف ۱۴ ماهه را شکست؛
بازدهی بازارها در هفته سوم آذر ۱۴۰۰
بازدهی بازارها در هفته سوم آذر ۱۴۰۰
کد خبر: 4009
قیمت دلار، طلا و سکه در بازار هفته سوم آذر متاثر از مذاکرات، روند افزایشی داشتند. قیمت سکه تا مرز ۱۳ میلیون تومان رسید و به سقف ۱۴ ماهه خود رسید.
بازارهای مالی در هفته سوم آذر روند صعودی داشتند.
دلار
قیمت دلار در پایان هفته گذشته ۲۷ هزار و ۳۲۴ ثبت شد اما در نهایت هفته گذشته را با نرخ ۲۷ هزار و ۷۰۴ تومان به پایان رساند. نرخ ارز در هفته سوم آذر حدود ۱٫۳ درصد رشد کرد.
طلا و سکه
سکه و طلا در بازار هفته گذشته به ترتیب اولین و دومین بازار با بازدهی مثبت بودند. قیمت سکه ۴٫۲ درصد و قیمت طلا ۳٫۷ درصد رشد کردندطلا در پایان هفته گذشته یک میلیون و ۲۵۸ هزار تومان قیمت داشت اما در جریان هفته سوم آذر با افزایش قیمت دلار روند صعودی داشت و به یک میلیون و ۳۰۶ هزار تومان رسید.
سکه در بازار هفته سوم آذر به کانال ۱۳ میلیون تومان رسید درحالی که هفته گذشته را ۱۲ میلیون و ۶۲۶ هزار تومان به پایان رسانده بود. قیمت سکه در هفته گذشته در بالاترین نرخ به ۱۳ میلیون و ۲۶۶ هزار تومان رسید.
بورس
بازار سهام  هفته گذشته را در کانال یک میلیون و ۳۴۰ هزار واحد به پایان رساند. در حالی که مذاکرات در هفته گذشته آغاز شد و قیمت دلار و طلا در بازار نوسان داشتند، شاخص بورس فعالیت چندانی نداشت و با همان فرمان هفته‌های گذشته به کار خود ادامه داد.
لینک مطلب: http://eghtesadkerman.ir/News/item/4009