printlogo


سال آینده؛
سدان لوکس J7 وارد بازار می‌شود
 سدان لوکس J7 وارد بازار می‌شود
کد خبر: 4062
برای سال آینده پروژه تولید خودرو سدان لوکس J7 نیز در دستور کار قرار گرفته و بر این اساس شاهد سبد متنوع محصولات شرکت «کرمان موتور» خواهیم بود.
معاون بازاریابی و فروش شرکت کرمان موتور با بیان اینکه به زودی اطلاعات جدیدی از پروژه خودرو برقی این شرکت منتشر می شود، گفت: در عین حال برای سال آینده علاوه بر خودروی برقی، تولید خودرو سدان لوکس J7 نیز در دستور کار قرار گرفته و بر این اساس شاهد سبد متنوع محصولات شرکت کرمان موتور خواهیم بود.
محمدرضا پورکاظمی که در مراسم  اولین سری از خودروی جک نیو فیس سخن می گفت با بیان این مطلب افزود: هم زمان با سال حمایت از تولید، مانع‌زدایی‌ها و پشتیبانی‌ها این شرکت تلاش کرده است تا یک محصول مدرن و منطبق با استاندارد‌های روز دنیا را به بازار عرضه کند.
وی افزود: خودرو جک اس۵ توربو GDI با تکیه بر استانداردهای روز دنیا و با هدف کاهش آلاینده‌ی و مصرف سوخت کمتر طراحی شده و با توجه به افزایش نگران کننده حجم آلاینده‌ها طی سال‌های اخیر یک محصول منحصر به فرد محسوب می‌شود.
پورکاظمی تصریح کرد: از سال گذشته خودروهای پیکاپ T8 و خودرو K7 به سبد محصولات این شرکت اضافه شده و در سال جاری نیز کرمان موتور اولین پروژه خودکفایی خود را بر پایه تولید خودرو جک J4 با ۷۰ درصد داخلی‌سازی دنبال خواهد کرد.
معاون بازاریابی و فروش شرکت کرمان موتور به زودی اطلاعات جدیدی از پروژه خودرو برقی این شرکت منتشر خواهد شد افزود: در عین حال برای سال آینده پروژه تولید خودرو سدان لوکس J7 نیز در دستور کار قرار گرفته و بر این اساس شاهد سبد متنوع محصولات شرکت کرمان موتور خواهیم بود.
لینک مطلب: http://eghtesadkerman.ir/News/item/4062