printlogo


تحقق شاخص‌های بودجه ۱۴۰۰ مس شهید باهنر؛
افزایش ۹۱ درصدی سود خالص فباهنر
افزایش ۹۱ درصدی سود خالص فباهنر
کد خبر: 4080
سود خالص مس باهنر در ۹ماهه سال جاری ۹۱ درصد نسبت به دوره مشابه سال قبل افزایش یافت و از ۱۰۰۰ میلیارد تومان عبور کرد.
این شرکت در ۹ ماهه منتهی به ۳۰ آذر ماه سال ۱۴۰۰ موفق به افزایش ۹۱ درصدی در شاخص سود خالص شد و فروش محصولات این شرکت ۲۵.۲۰۹ تن بوده که در مقایسه با مدت مشابه سال توانسته شاخص‌های اصلی بودجه سال ۱۴۰۰ را در ۹ ماه تحقق بخشد. قابل ذکر است سودآوری ناشی از صادرات این شرکت نسبت به فروش های داخلی سهم قابل توجهی در سودآوری شرکت داشته است.
صادرات شرکت در این مدت با ۳.۶۹۶ تن، رشد ۲۹۵درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل داشته و این در حالی است که رشد صادرات ارزی این شرکت ۴۵۶ درصد بوده است. تولید محصولات این شرکت معادل۲۳.۶۷۳ تن بوده و با توجه به استفاده حداکثری ظرفیت خطوط تولید با رشد ۹ درصدی نسبت به دوره مشابه سال قبل ۱۰۰ درصد بودجه را تحقق بخشیده است.
سود عملیاتی این شرکت طی عملکرد ۹ ماهه منتهی به ۳۰ آذر ماه ۱۴۰۰ نیز با رشد ۷۵ درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل به ۱۲.۵۶۷.۳۰۶ میلیون ریال رسیده است
گفتنی است جلسه بررسی عملکرد ۹ ماهه مس باهنر با حضور معاون فنی و نظارت هلدینگ صدر تامین و تنی چند از معاونان و مدیران این هلدینگ و نیز با حضور مدیرعامل و مدیران مس باهنر به‌صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد.
در این جلسه مهندس وکیلی معاون فنی و نظارت تاصیکو با تشکر و قدردانی از تلاش مدیریت ،هیئت مدیره و تمامی کارکنان مس باهنر که توانسته اند در بین تمامی شرکتهای تابعه صدر تامین بیشترین سود دهی را از آن خود کنند ابراز امیدواری کرد همچنان شاهد روند روبه رشد این شرکت در ماه‌های پایانی سال و تحقق کامل بودجه و برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته تولید و فروش و صادرات شرکت مس باهنر باشیم. .در پایان مهندس نصیری مدیر نظارت بر شرکتهای صدرتامین بیان داشت : یکی از شرکت‌های پیشرو در ارزآوری و صادرات در شرایط اقتصادی کشور مس شهید باهنر است که جا دارد از فعالیت‌های صورت‌گرفته در این شرکت قدردانی نماییم.
لینک مطلب: http://eghtesadkerman.ir/News/item/4080