printlogo


انجمن‌های برتر حوزه سلامت کشور معرفی شدند؛
تقدیر وزیر بهداشت از انجمن خیریه «یاس کرمان»
تقدیر وزیر بهداشت از انجمن خیریه «یاس کرمان»
کد خبر: 4120
در مراسم تجلیل از تشکل‌های مردم نهاد برتر حوزه سلامت ایران، از انجمن خیریه حمایت از بیماران مبتلا به سرطان (یاس کرمان) با اهدای لوح به محمدرضا بهرامی مدیرعامل این انجمن توسط وزیر بهداشت، تقدیر شد.
مراسم تجلیل از تشکل های مردم نهاد برتر حوزه سلامت ایران با حضور بهرام عین‌اللهی، وزیر بهداشت، شهریاری رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس، زالی رئیس دانشگاه، محمودی مشاور وزیر بهداشت در حوزه مشارکت‌های اجتماعی، صادقی مدیر کل سازمان‌های مردم‌نهاد و خیران سلامت وزارت بهداشت و جمعی از خیران و پیشکسوتان و مسئولان کشوری در تالار امام خمینی (ره) دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی برگزار شد.
در این مراسم از تشکل های مردم نهاد برتر حوزه سلامت کشور تقدیر شد که از این میان ۱۷ تشکل برتر به صورت نمادین لوح تقدیر خود را از دست وزیربهداشت دریافت کردند و انجمن خیریه حمایت از بیماران مبتلا به سرطان "یاس کرمان" هم در فهرست برترین‌ خیریه‌های مردم نهاد حوزه سلامت به جایگاه دعوت شد و محمدرضا بهرامی مدیرعامل انجمن خیریه حمایت از بیماران مبتلا به سرطان یاس کرمان به عنوان نماینده انجمن لوح تقدیر خود را از دست وزیر بهداشت دریافت کرد.
مدیرعامل انجمن خیریه حمایت از بیماران مبتلا به سرطان یاس کرمان در حاشیه این مراسم با تبریک به همراهان یاس کرمان بیان داشت : طی مدتی که از تشکیل انجمن یاس کرمان میگذرد انصافا کارهای ارزنده و ماندگاری انجام شده است.
محمدرضا بهرامی با اشاره به  ۵۵۰۰ بیمار مبتلا به سرطان تحت پوشش انجمن خیریه "یاس کرمان" اظهار داشت : این انجمن پروژه های زیرساختی سلامت را با نیت کمک به بیماران مبتلا به سرطان احداث نموده که می توان به ساخت مهمانسرای مجهز با شصت تخت، ساخت درمانگاه و بخش آنکولوژی و هماتولوژی در بیمارستان افضلی پور کرمان اشاره نمود.

وی در ادامه با بیان اینکه 5 پروژه زیرساختی سرطان دیگر در دست ساخت انجمن یاس کرمان، در راستای تکمیل زنجیره درمان در استان است، اظهار داشت : پروژه های کلینیک کم خونی، بخش آنکولوژی دو، کلینیک رادیوتراپی، آزمایشگاه مجهز سرطان و بزرگترین مرکز شیمی درمانی کشور با حمایت خیرین انجمن یاس کرمان نیز در دست احداث است.
مدیر عامل انجمن خیریه حمایت از بیماران مبتلا به سرطان "یاس کرمان" در پایان اظهار امیدواری کرد که با حمایت مردم خوب کرمان ان شاالله به زودی شاهد بهره برداری از همه پروژه های یاس خواهیم بود.
لینک مطلب: http://eghtesadkerman.ir/News/item/4120