printlogo


کارگروه تنظیم بازار استان کرمان برگزار شد
شکر خانوار به صورت بسته‌بندی توزیع می‌شود
شکر خانوار به صورت بسته‌بندی توزیع می‌شود
کد خبر: 4153
با مصوبه کارگروه تنظیم بازار استان کرمان، به منظور جلوگیری از تخلفات و انحرافات در بازار، شکر مصرف خانوار الزاما به صورت بسته‌بندی توزیع می‌شود.
چهارمین جلسه کارگروه تنظیم بازار استان در سال 1401 به ریاست حسین مهرابی سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمان و با حضور رئیس سازمان صمت استان، مدیران کل تعزیرات حکومتی، جهاد کشاورزی و دیگر مسئولان برگزار و گزارشی از وضعیت کالاهای اساسی در استان توسط سازمان جهاد کشاورزی، اتاق اصناف و اتحادیه صنف عمده فروش کرمان ارائه گردید.
مهمترین مباحث مطرح در این نشست تامین روغن و شکر بازار بود که مصوب شد علاوه بر سهیمه 50 هزار تن روغن کارخانه روغن نباتی گلناز برای سال 1401 استان، سهمیه مازاد 15 هزار تنی نیز درخواست شود.
همچنین با توجه به اینکه شرکت بازرگانی دولتی مسئول توزیع شکر صنف و صنعت و خانوار است و سهمیه‌های تنظیم بازار را توزیع می‌کند، مقرر گردید تا نسبت به درخواست مجوز جدید سهمیه تنظیم بازار از طریق مکاتبه با شرکت بازرگانی دولتی ایران برای استان اقدام شود.
به منظور جلوگیری از تخلفات و انحرافات در بازار، شکر مصرف خانوار نیز الزاما به صورت بسته‌بندی توزیع می‌شود.
با تاکید دکتر مهرابی سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمان، تعزیرات حکومتی با همکاری دستگاه‌های نظارتی و بازرسی نسبت به بررسی و گزارشی از انبارهای کالاهای اساسی و احتکار کالاها تهیه کنند.
شایان ذکر است، کارگروه اقدام تنظیم بازار نیز برای بحث بازرسی و نظارت و برخورد با متخلفان احتمالی در ادامه برگزار گردید.
لینک مطلب: http://eghtesadkerman.ir/News/item/4153