printlogo


مدیرعامل جدید آبفا کرمان تاکید کرد
استقرار حکمرانی مطلوب آب در استان کرمان
استقرار حکمرانی مطلوب آب در استان کرمان
کد خبر: 4157
مدیرعامل جدید شرکت مهندسی آب و فاضلاب استان کرمان ضمن تشریح برنامه های خود برای مدیریت آب آن هم در شرایط خشکسالی و کم آبی گفت: استقرار حکمرانی مطلوب آب از جمله مهمترین برنامه هاست.
علیرضا عبدیان در آیین معارفه خود با اشاره به مشکلات کم آبی در استان کرمان گفت: از جمله اولویت ها این است که مشکل کم آبی شهرهای پرتنش استان از نظر کمی و کیفی از همین زمان آغاز، پیگیری و ساماندهی می‌شود.
وی تاکید کرد: در این زمینه پروژه هایی تعریف شده که در این دوره پیگیری می شود، ضمن آنکه شاخص های کیفی آب شرب را به صوت جدی پیگیری می‌کنیم تا دغدغه های مردم کاهش یابد.
عبدیان اظهار داشت: باتوجه به وضعیت پیش رو از ظرفیت شرکت های دانش بنیان در سالی که بنا به فرمایشات مقام معظم رهبری به نام تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرینی نامگذاری شده در حوزه آب و فاضلاب کرمان به کار گرفته می شود.
مدیرعامل جدید شرکت مهندسی آب و فاضلاب استان کرمان گفت: علاوه بر استفاده از ظرفیت های شرکت های دانش بنیان، عدالت محوری، شفافیت، مدیریت اصولی آب، مقابله با فساد، فعالیت جهادی و مردمی بودن در دستور کار شرکت مهندسی آب و فاضلاب استان کرمان در این دوره قرار می‌گیرد.
عبدیان عنوان کرد: اجرای مصوبات سفر های استانی و نیز پروژه های تعریف شده از گذشته، در این دوره از مدیریت آب و فاضلاب استان کرمان با اولویت پیگیری می شود.
لینک مطلب: http://eghtesadkerman.ir/News/item/4157