printlogo


مدیرکل راه و شهرسازی جنوب کرمان:
تخصیص ۳۰۰ هکتار زمین به مسکن ملی جنوب کرمان
تخصیص ۳۰۰ هکتار زمین به مسکن ملی جنوب کرمان
کد خبر: 4172
مدیرکل راه و شهرسازی جنوب کرمان از تصویب ۳۰۰ هکتار زمین دولتی برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در چهار شهرستان جنوبی این منطقه خبر داد.
محمد ساردویی با بیان اینکه این زمین ها با تصویب طرح جامع بازنگری به منظور اجرای طرح نهضت ملی مسکن در نظر گرفته شدند اظهارداشت: زمین های مذکور در طرح های جامع جدیدشهرهای رودبارجنوب، منوجان، عنبرآباد و کهنوج برنامه ریزی شده اند.
وی ادامه داد: این زمین ها در طرح های جامع به محدوده این چهار شهر پس از الحاق به متقاضیان نهضت ملی مسکن واگذار و مابقی زمین برای توسعه آینده شهر ها در نظر گرفته شده است.
مدیرکل راه و شهرسازی جنوب کرمان در ادامه به آخرین وضعیت ثبت نام در طرح  نهضت ملی مسکن نیز اشاره و تعداد کل ثبت نام شدگان این طرح را در هفت شهرستان جنوبی استان کرمان (جیرفت، کهنوج، قلعه گنج، رودبارجنوب، عنبرآباد، منوجان، فاریاب) بیش از ۲۴ هزار نفر اعلام کرد.
وی بیشترین میزان ثبت نام کنندگان در طرح نهضت ملی مسکن منطقه جنوب کرمان را در جیرفت اعلام کرد و  تعداد ثبت نام کنندگان در این شهرستان را ۱۴ هزار نفر برشمرد.
ساردویی همچنین همکاری بیشتر سایر ادارات خدمت رسان در اجرای طرح نهضت ملی مسکن را خواستار شد و اظهارامیدواری کرد که با همکاری بیشتر ادارات، هرچه سریع تر مشکل مسکن مردم در جنوب کرمان با اجرای این طرح برطرف شود.
لینک مطلب: http://eghtesadkerman.ir/News/item/4172