printlogo


پرونده انتخاب استانداران دولت سیزدهم بسته شد
«فداکار» استاندار کرمان شد
«فداکار» استاندار کرمان شد
کد خبر: 4203
کرمان هم استاندار خود را در دولت سیزدهم شناخت و سرانجام با اعتماد هیات دولت به «محمدمهدی فداکار»، پرونده تعیین نمایندگان عالی دولت در ۳۱ استان کشور بسته شد.
خوزستان نخستین و کرمان آخرین استانی هستند که سکانداران آنها طی فرآیند تعیین استانداران دولت سیزدهم از  ۱۴ شهریور ماه ۱۴۰۰ تا ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۱  مشخص شدند.
«محمدمهدی فداکار» آخرین استانداری بود که در جلسه شامگاه یازدهم اردیبهشت هیأت دولت، به عنوان استاندار جدید کرمان انتخاب و جایگزین «علی زینی‌وند» شد.
 با رأی اعتماد اعضای کابینه رئیسی به «محمدمهدی فداکار داورانی» به عنوان استاندار جدید کرمان در جلسه هیأت دولت، لیست استانداران دولت سیزدهم به‌روزرسانی‌ و کامل شد.
«فداکار» که پیش از این معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه آزاد اسلامی بوده، دارای سوابق متعدد اجرایی و فرهنگی است که از مهم ترین آنها می‌توان به معاونت اداری و مالی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در دولت دهم اشاره کرد.
عضویت در هیأت امنای بنیادهای فارابی و رودکی، عضویت در هیأت امنای چندین دانشگاه، معاونت طرح و توسعه دانشگاه پیام نور و ریاست هیات مدیره بنیاد بین المللی فرهنگی و هنری امام رضا (ع) از دیگر سوابق کاری فداکار استاستاندار جدید کرمان ۵۵ ساله که از رزمندگان و جانبازان دوران دفاع مقدس در لشکر ۴۱ ثارالله است، اهل شهرستان رفسنجان‌ و دارای دکترای جامعه‌شناسی توسعه‌ است.
لینک مطلب: http://eghtesadkerman.ir/News/item/4203