printlogo


در بازدید معاون وزیر بررسی شد؛
روند احداث شهرک صنعتی شماره 4 کرمان
روند احداث شهرک صنعتی شماره 4 کرمان
کد خبر: 4362
شهرک صنعتی شماره 4 کرمان به‌زودی با تکمیل عملیات اجرایی شهرک‌سازی و تأمین امکانات زیربنایی مناسب، پذیرای سرمایه‌گذاران خواهد بود.شهرک صنعتی شماره 4 کرمان که مصوب مرداد 1398 هیأت دولت است، دارای 151 هکتار مساحت است...
معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت از شهرک‌های صنعتی شماره 2 و 4 کرمان بازدید کرد. علی رسولیان در جریان این بازدید، ضمن گفت‌وگو با جمعی از فعالان اقتصادی و مدیران شرکت خدماتی شهرک صنعتی، از نزدیک در جریان روند فعالیت و مهمترین مسائل و مشکلات آن‌ها‌ قرار گرفت و برای رفع موانع پیش روی فضای کسب و کار و سرمایه گذاری‌های انجام شده دستورات لازم را صادر کرد. رسولیان از موقعیت جغرافیایی و آخرین وضعیت عملیات اجرایی احداث شهرک صنعتی شماره 4 کرمان هم بازدید کرددر این بازدید توضیحات فنی و مسائل و مشکلات پیش روی فعالیت پروژه شهرک سازی ارائه و تصمیمات لازم برای رفع موانع پروژه‌های عملیاتی برنامه ریزی شده برای احداث این شهرک صنعتی اتخاذ شدبر این اساس، شهرک صنعتی کرمان 4 به‌زودی با تکمیل عملیات اجرایی شهرک سازی و تأمین امکانات زیربنایی مناسب، پذیرای سرمایه گذاران خواهد بود. شهرک صنعتی شماره 4 کرمان که مصوب مرداد 1398 هیأت دولت است، دارای 151 هکتار مساحت است.
رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران در ادامه، از امکانات زیربنایی و آخرین وضعیت زیرساخت‌های شهرک صنعتی شماره 2 کرمان نیز بازدید کرددر این بازدید توضیحات فنی و مسائل و مشکلات نگهداری زیرساخت‌های این شهرک صنعتی، از جمله تصفیه خانه فاضلاب ارائه و تصمیمات لازم برای اداره بهتر این منطقه توسط شرکت خدماتی مربوطه اتخاذ شدشهرک صنعتی شماره 2 کرمان دارای 636 هکتار مساحت است که 359 هکتار آن زمین صنعتی و تمامی 636 هکتار آن دارای سند تفکیکی است.
این شهرک صنعتی از امکانات زیربنایی آب، برق، گاز، تلفن و تصفیه خانه فاضلاب برخوردار است و 498 قرارداد حق انتفاع و بهره برداری با سرمایه‌ گذاران به مساحت 327 هکتار در آن منعقد شده است325 واحد تولیدی به بهره برداری رسیده در این شهرک صنعتی نیز با سرمایه گذاری هشت هزار و 985 میلیارد ریال برای هفت هزار و 300 نفر فرصت شغلی فراهم کرده‌اند.
در شهرک صنعتی شماره 2 کرمان همچنین یک مرکز خدمات فناوری و کسب و کار درحال ارائه خدمات مشاوره به واحدهای صنعتی و تولیدی می‌باشد.
لینک مطلب: http://eghtesadkerman.ir/News/item/4362