printlogo


معرفی فرصت‌های صادراتی استان در کشاورزی و صنایع غذایی؛
حضور اتاق کرمان در نمایشگاه بین المللی آگروفود
حضور اتاق کرمان در نمایشگاه بین المللی آگروفود
کد خبر: 4375
رئیس اتاق کرمان گفت: در راستای معرفی فرصت های صادراتی و توسعه صادرات محصولات کشاورزی و صنایع غذایی استان، پاویون اتاق کرمان در بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی اگروفود ۲۰۲۲ فعال است.
سیدمهدی طبیب زاده افزود: با توجه به اهمیت نمایشگاه آگروفود به عنوان به عنوان بزرگترین و معروف ترین رویداد تجاری مربوط به صنایع غذایی و تجهیزات کشاورزی در خاورمیانه، پاویون اتاق کرمان در این نمایشگاه‌ها دایر است و نمایندگان انجمن های خرما، گلخانه داران شرق و سردخانه داران جنوب و همچنین سه شرکت فعال در زمینه تولید گلاب، تولید گوجه سیاه و مدیریت صادرات کشاورزی در این پاویون حضور دارند.
وی ادامه داد: اتاق کرمان از مسئولان اتاق های بازرگانی، بازرگانان کشورهای هدف، سفرا و بخش‌های اقتصادی سفارتخانه های کشورهای هدف در ایران برای حضور در نمایشگاه و بازدید از پاویون اتاق کرمان دعوت کرده که تاکنون نمایندگانی از کرواسی، صربستان و عراق اعلام آمادگی کرده اند.
به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی کرمان، نمایشگاه آگروفود(نمایشگاه بین المللی صنایع کشاورزی، مواد غذایی، ماشین آلات و صنایع وابسته) از 27 خردادماه جاری آغاز شده و تا 30 خرداد ماه جاری در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برپا خواهد بود.
لینک مطلب: http://eghtesadkerman.ir/News/item/4375