printlogo


شهردار کرمان خبر داد:
دوربین‌های ثبت تخلف شهری هوشمند شدند
دوربین‌های ثبت تخلف شهری هوشمند شدند
کد خبر: 4420
شهردار کرمان با اشاره به وجود 33 سامانۀ هوشمند ثبت تخلف شهری در رینگ بزرگراهی ورودی‌های شهر کرمان، گفت: دوربین‌های ثبت تخلف شهری فعال و هوشمند شدند.
سعید شعرباف افزود: برای فعال‌سازی این سامانه‌ها منتظر کد پلیس بودیم که اکنون برای 10 سامانه کد صادر شده و به‌صورت هوشمند، تخلفات را ثبت می‌کنند و بلافاصله به گوشی رانندگان پیامک ارسال می‌شود.
وی، از فعال‌شدن بقیۀ سامانه‌های هوشمند ثبت تخلف شهری تا پایان شهریورماه خبر داد و خاطرنشان کرد: این سامانه‌ها کاملاً هوشمند بوده و جزو مجهزترین سیستم پایش تصویری در کشور محسوب می‌شوند و بدون هیچ خطایی تمام اطلاعات را ثبت می‌کنند.
شهردار کرمان با اشاره به تفاوت سامانه‌های هوشمند ثبت تخلف شهری با سیستم‌های هوشمند ثبت تخلفات جاده‌ای، افزود: این سامانه‌ها سرعت را به‌صورت میانگین در طول مسیر می‌سنجند و کم کردن سرعت به‌صورت نقطه‌ای در محل نصب دوربین‌ها تأثیری در کاهش سرعت ثبت‌شده ندارد.
شعرباف افزود: سامانۀ هوشمند ثبت تخلف شهری، توسط مرکز پایش شهرداری کرمان راه‌اندازی شده، اما شهروندان در صورتی که شکایتی نسبت به جریمه‌های صادرشده ازطریق این سامانه دارند، باید ازطریق پلیس راهور پیگیری کنند.
لینک مطلب: http://eghtesadkerman.ir/News/item/4420