printlogo


رئیس کل دادگستری استان کرمان،تاکید کرد
حمایت از سیاست‌های کلان اقتصادی
حمایت از سیاست‌های کلان اقتصادی
کد خبر: 4487
رئیس کل دادگستری استان در دیدار با شورای هماهنگی مدیران واحدهای تابعه اقتصاد و دارایی در استان کرمان گفت: از سیاست‌های کلان اقتصادی در عرصه‌های مختلف (صادرات، واردات، اشتغال، خدمات، سرمایه‌گذاری و ....)حمایت می‌کنیم.
حجت الاسلام والمسلمین حمیدی با بیان اینکه ما در جنگ اقتصادی با استکبار جهانی هستیم گفت: همه دشمنی ها و کینه توزی مستکبران نظام سلطه، متمرکز بر مسائل اقتصادی می باشد. وی از نقش مهم ،اصولی و تاثیرگذار نظارت مالی اقتصاد و دارایی گفت و تصریح کرد: باحضور ذیحسابان در دستگاه‌ها نظارت بایستی دقیق ،میدانی و موثر انجام شود.
رئیس کل دادگستری استان کرمان بر توسعه متوازن در سیاستهای اقتصادی و سرمایه‌گذاری تاکید کرد و گفت: توسعه  نامتوازن را نبایستی به هیچ وجه انجام داد. حجت‌الاسلام والمسلمین حمیدی گفت :شناسایی و معرفی ظرفیت‌ها و فرصت‌های سرمایه‌گذاری استان بایستی مورد توجه و تاکید جدی قرار گیرد و در جهت توسعه آنان نیز گام‌های موثرتری برداشته شود.
وی افزود: مالیات بایستی عادلانه باشد و با شفاف‌سازی آن و برگزاری جلسات توجیهی و اقناع سازی افکار عمومی در این مسیر رضایتمندی را حاصل کرد. رئیس کل دادگستری استان از ظرفیت مناطق ویژه اقتصادی گفت و تصریح کرد :واردات بایستی شامل مواد اولیه باشد و از واردات غیر ضرور که اقتصاد کشور را به مشکل و معضل تبدیل کند خودداری شود .
حجت الاسلام والمسلمین حمیدی بر حفاظت از منابع انسانی تاکید کرد و گفت :نظارت مچ گیری نیست, بایستی در این مسیر آموزش‌های لازم داده شود, مسائل و مشکلات شناسایی و در جهت رفع آنان پیشگیری شود, تا فساد اقتصادی شکل نگیرد.
راه‌اندازی سامانه جامع اطلس سرمایه‌گذاری
در این دیدار مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان از راه‌اندازی سامانه جامع اطلس سرمایه‌گذاری در استان گفت و افزود :خلا و آسیب‌هایی در توسعه نامتوازن در بخش‌هایی از استان وجود دارد که با حمایت و تدبیر قضایی می توان در جهت رفع آنان گام‌های موثرتری برداشت. به گزارش روابط عمومی اقتصاد و دارایی استان کرمان، صادق سلطانی نژاد از اختصاص ۱۲۳۵ میلیارد تومان منابع تبصره ۱۸ گفت و تصریح کرد :این منابع در بخش صنعت کشاورزی و خدمات به عنوان تسهیلات برنامه ریزی شده است.در این جلسه مدیران واحدهای تابعه اقتصاد و دارایی به ارائه گزارش و مسائل و مشکلات در حوزه کاری خود پرداختند.
لینک مطلب: http://eghtesadkerman.ir/News/item/4487