printlogo


موضع پورابراهیمی نماینده کرمان؛
از تقسیم استان کرمان استقبال می‌کنیم
از تقسیم استان کرمان استقبال می‌کنیم
کد خبر: 4577
نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی با اشاره به موضوع تقسیم‌بندی استان کرمان گفت: کرمان، استان ثروتمندی است و ما از اینکه بتواند در اندازه‌های کوچک‌تری خدمات بیشتری به مردم بدهد استقبال می‌کنیم.
محمدرضا پورابراهیمی در حاشیه بازدید از مرکز اورژانس اجتماعی استان کرمان به مناسبت هفته بهزیستی بیان کرد: آسیب‌های اجتماعی امروزه دغدغه تمام مسئولین نظام جمهوری اسلامی ایران است.
پورابراهیمی با تأکید بر اینکه همه ما مکلف هستیم در این حوزه‌ها حضور پیدا کنیم توضیح داد: تا سال گذشته ما مرکز اورژانس اجتماعی به این صورت متمرکز و فراگیر نداشتیم؛ در کنار انجام اقدامات مهم‌ترین ماموریت ما این است که ما با چه رویکردی می‌توانیم از ایجاد این رفتارها جلوگیری کنیم.
وی با بیان اینکه نمی‌توان موضوعات اقتصادی را از آسیب‌های اجتماعی جدا کرد گفت: همه جامعه هدف باید مورد بحث باشد؛ همه آسیب‌های اجتماعی به دلیل فقر نیست و برخی از این آسیب‌ها در بسیاری از خانواده‌های متمکن نیز دیده می‌شود.
رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با اشاره به چالش‌هایی که به‌وسیله نیروی انسانی این مرکز مطرح شد تصریح کرد: زیرساخت‌ها و مشکلات نیروی انسانی نیازمند پیگیری نیروها نیز هست؛ اما این امیدواری را می دهیم که تا هفته آینده مشکلات نیروی انسانی این مرکز حل خواهد شد.
نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی با اشاره به موضوع تقسیم‌بندی استان کرمان افزود: این استان، استان ثروتمندی است و ما از اینکه استان بتواند در اندازه‌های کوچک‌تری خدمات بیشتری به مردم بدهد استقبال می‌کنیم.
پورابراهیمی با اشاره به کمبود آب استان اظهار کرد: ما در بحث آب در استان با مشکل مواجه هستیم؛ روزی انتقال آب از خلیج فارس رویا بود اما اکنون اجرایی شده و مشکل آب شرب و واحدهای صنعتی ما برای توسعه حل خواهد شد.
وی با بیان اینکه استان ما ثروتمند است؛ فقط باید بلد باشیم چگونه از این ثروت استفاده کنیم گفت: یکی از راه‌های بهبود زیرساخت‌ها استفاده از بودجه‌های عمومی است گرچه پاسخگوی نیاز نیست اما راه دیگر استفاده از منابع استان از جمله شرکت‌هایی است که از معادن استان استفاده می‌کنند؛ آن‌ها باید سهمی برای مردم اختصاص داده و مسئولیت‌های اجتماعی خود را انجام دهند.
نماینده مردم کرمان و راور در خانه ملت خطاب به مسئولین بهزیستی تأکید کرد: آسیب‌ها را به طور کامل در قالب یک برنامه جامع و هدف‌گذاری شده  ارائه دهید و ما از آمادگی کامل خود را در حمایت از این حوزه اعلام می‌کنیم.
لینک مطلب: http://eghtesadkerman.ir/News/item/4577