printlogo


سازمان توسعه تجارت یادآوری کرد؛
مهلت پایانی ثبت‌نام انتخاب صادرکنندگان نمونه
مهلت پایانی ثبت‌نام انتخاب صادرکنندگان نمونه
کد خبر: 4600
ثبت‌نام انتخاب صادرکنندگان نمونه ملی در سال ۱۴۰۱ آغاز شده و صادرکنندگان می‌توانند با مراجعه به سایت رسمی سازمان توسعه تجارت، فرم‌های لازم برای ثبت‌نام را به صورت آنلاین تکمیل کنند. مهلت ثبت‌نام برای حضور در این رویداد نیز تا پنجم مردادماه اعلام شده است.
سامانه ثبت‌نام متقاضیان در پرتال رسمی سازمان توسعه تجارت ایران به نشانی tpo.ir/expo1401 فعال است و صادرکنندگان می‌توانند تا روز ۵ مرداد ماه امسال نسبت به ثبت نام در رویداد روز ملی صادرات اقدام کنند. در تقویم رسمی کشور، روز 29 مهرماه، روز صادرات نامگذاری شده‌است.
آمار صادرات و رشد آن، تنوع بازارهای هدف صادراتی، نام و نشان تجاری و کیفیت کالای صادراتی، سطح فناوری و ارزش افزوده محصولات صادراتی ، حضور در کنسرسیوم‌های صادراتی، اشتغال مولد و دائمی و مهارت‌های فنی و تخصصی بنگاه‌های صادراتی در حوزه بازاریابی و صادرات، از جمله شاخص‌های انتخاب صادرکننده نمونه در هر گروه کالایی و خدماتی است.
به گزارش سایت سازمان توسعه تجارت ایران، امسال بیش از هفتاد گروه کالایی و خدماتی در زیرمجموعه‌های کشاورزی و صنایع غذایی، محصولات صنعتی، معدنی، خدمات فنی و مهندسی، فناوری اطلاعات و ارتباطات و ... به رقابت پرداخته که در نهایت با توجه به تعداد متقاضیان و عملکرد صادراتی سال ۱۴۰۰ در گروه‌ها، حداکثر ۵۰ صادرکننده نمونه ملی انتخاب می‌شوند.
لینک مطلب: http://eghtesadkerman.ir/News/item/4600