printlogo


در اولین ماه تابستان امسال؛
قیمت این خودرو یک‌ماهه یک‌میلیارد، گران شد
قیمت این خودرو یک‌ماهه یک‌میلیارد، گران شد
کد خبر: 4601
قیمت بی‌ام‌و سری۷ ۷۳۰li مدل ۲۰۱۸ هم ۱۱ میلیارد تومان است. این خودرو یک ماه پیش ۱۰ میلیارد تومان بود. بررسی های میدانی از افزایش قیمت ۱۵۰ میلیون تومانی تا یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومانی خودروهای ب‌ام‌و در اولین ماه تابستان امسال حکایت دارد.
گزارش‌ها از بازار خودرو نشان می‌دهد که بی‌ام‌و سری ۱ هاچ بک ۱۲۰i مدل ۲۰۱۸ در حال حاضر در بازار ۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان قیمت دارد. این خودرو در طول یک ماه گذشته تغییر قیمتی را تجربه نکرده و ثابت بوده است.
همچنین قیمت بی‌ام‌و سری۱ هاچ‌بک ۱۲۵i مدل ۲۰۱۸ در بازار ۲ میلیارد و ۹۸۰ میلیون تومان قیمت دارد. این خودرو نیز در طول یک ماه ابتدایی تابستان امسال بدون تغییر بوده است.
اما بی‌ام‌و سری۳ سدان ۳۲۰i در طول یک ماه گذشته ۱۵۰ میلیون تومان افزایش قیمت داشته است. این خودرو در بازار به قیمت ۳ میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان به فروش می‌رود.
در این میان، بی‌ام‌و سری۵ سدان ۵۳۰i مدل ۲۰۱۸ در بازار ۷ میلیارد تومان قیمت دارد. این خودرو در طول یک ماه گذشته ۹۵۰ میلیون تومان گران شده است.
قیمت بی‌ام‌و سری۷ ۷۳۰li مدل ۲۰۱۸ هم ۱۱ میلیارد تومان است. این خودرو یک ماه پیش ۱۰ میلیارد تومان بود که افزایش یک میلیارد تومانی را تجربه کرده است.
از سوی دیگر، قیمت بی‌ام‌و X۱ ۲۵ مدل ۲۰۱۷ در بازار ۳ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان است که در طول یک ماه گذشته تغییر قیمت نداشته است.
لینک مطلب: http://eghtesadkerman.ir/News/item/4601