printlogo


در نمایشگاه تحول صنعت خودرو؛
پلتفرم PS1 کرمان موتور معرفی می‌شود
 پلتفرم PS1 کرمان موتور معرفی می‌شود
کد خبر: 4770
شرکت «کرمان موتور» برنامه دارد تا در نمایشگاه تحول صنعت خودرو که توسط وزارت صمت برگزار می شود، پلتفرم PS1 را برای اولین بار و به صورت رسمی معرفی کند.
 این نمایشگاه از ۳ تا ۷ شهریورماه در محل دائمی نمایشگاه بین المللی برگزار خواهد شداین نمایشگاه که امکان بازدید عموم را ندارد و تنها مقام های کشوری، نمایندگان مجلس، مسئولان، خبرنگاران و فعالان صنعت خودرو می توانند از این رویداد تشریفاتی بازدید کنند. کرمان موتور هم یکی از شرکت های حاضر در این نمایشگاه خواهد بود و قرار است که پلتفرم PS1 این خودروساز خصوصی به صورت رسمی معرفی شود.
پلتفرم PS1 کرمان موتور نسخه بومی پلتفرم جک J4 است که تغییراتی در آن اعمال شده و امروز امتیاز این پلتفرم به صورت کامل در اختیار کرمان موتور قرار گرفته است. در ابتدا قرار است تا نسخه جدید J4 و نمونه برقی این سدان با داخلی سازی بالا بر روی این پلتفرم معرفی شوند.
در حال حاضر بر روی این پلتفرم با همکاری شرکت مکو گروه مپنا، نسخه برقی و ایرانی J4 ساخته شده است. چندی پیش نمونه برقی این سدان تست های استانداری را پشت سر گذاشت و قرار است تا در اواخر سال جاری، نسخه نهایی این خودرو به بازار معرفی شود.
لینک مطلب: http://eghtesadkerman.ir/News/item/4770