printlogo


با حضور مدیران، کارشناسان و صاحبنظران در گل گهر آغاز شد
دومین همایش ملی ایمنی در معادن و صنایع معدنی
دومین همایش ملی ایمنی در معادن و صنایع معدنی
کد خبر: 4771
امروز سه‌شنبه 25 مرداد ماه، دومین همایش ملی ایمنی در معادن و صنایع معدنی به میزبانی شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر در سالن پردیس امید گل‌گهر آغاز به کار کرد.
به گزارش روابط عمومی شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر، دومین همایش ملی ایمنی در معادن و صنایع معدنی شرکت، با حضور علی‌حسین رعیتی ‌فرد، معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و دبیر شورای عالی کار، ایمان عتیقی، مدیرعامل شرکت گل‌گهر، مدیران ارشد شرکت‌های منطقه گل‌گهر، مدیران ایمنی شرکت‌های معدنی و صنایع معدنی کشور، مدیران، اساتید و فعالان حوزه ایمنی از سراسر کشور و دبیرکل سازمان بین‌المللی تامین اجتماعی در سالن پردیس امید گل گهر برگزار شد.
این همایش امروز و فردا با هدف ارتقای دانش ایمنی، اشتراک تجارب و همچنین استفاده از مدل‌های موفق در استقرار سیستم‌های مدیریتی ایمنی در معادن و صنایع معدنی به میزبانی شرکت معدنی و صنعتی گل گهر در حال برگزاری است.
مقالات برگزیده این رویداد در ۱۵ محور حوزه ایمنی در معادن و صنایع معدنی، در دو روز همایش ارائه می‌شود و پنل‌های تخصصی ایمنی در معادن روباز نیز برگزار خواهد شد.
توضیحات رئیس شورای سیاست‌گذاری همایش
دومین همایش ملی ایمنی در معادن و صنایع معدنی به میزبانی شرکت معدنی و صنعتی گل‌‌گهر و با حضور معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و دبیر شورای عالی کار در سیرجان در حال برگزاری است..
به گزارش روابط عمومی شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر، حجت نجمی‌نیا، رئیس شورای سیاست‌گذاری دومین همایش ملی ایمنی در معادن و صنایع معدنی، بیان کرد: این همایش در روز‌های ۲۵ و ۲۶ مرداد ماه امسال با هدف ارتقای دانش ایمنی، اشتراک تجارب و همچنین استفاده از مدل‌های موفق در استقرار سیستم‌های مدیریتی ایمنی در معادن و صنایع معدنی، به میزبانی شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر و با حضور بیش از ۳۰۰ نفر از مدیران، کارشناسان شرکت‌های معدنی کشور، کارشناسان و روسای بازرسی کار کشور، اساتید دانشگاه و فعالان حوزه ایمنی از سراسر کشور، سخنرانان داخلی و خارجی در شرکت گل‌گهر برگزار می‌شود.
وی افزود: در بعد علمی همایش، سال گذشته فراخوان ارسال مقالات علمی منتشر شد که مقالات توسط هیئت داوران بررسی شد و مقالات برگزیده در دو روز همایش ارائه می‌شوند. لازم به ذکر است که در این همایش، پنل‌های تخصصی ایمنی در معادن روباز نیز برگزار خواهد شد.

رئیس شورای سیاست‌گذاری دومین همایش ملی ایمنی در معادن و صنایع معدنی یادآور شد: این رویداد در ۱۵ محور حوزه ایمنی در معادن و صنایع معدنی برنامه‌ریزی شده است و کارگاه‌های آموزشی این رویداد، از دو ماه گذشته به صورت آنلاین در حال برگزاری است.
لینک مطلب: http://eghtesadkerman.ir/News/item/4771